רכב יד שנייה מסוכנות רכבים

0
463
קרדיט תמונה FREEPIK

הגיע הזמן לקנות רכב חדש?

ברוב המקרים, רכישת רכב חדש מהחברה תאלץ אתכם להוציא סכומי כסף גבוהים משחשבתם. בטח תופתעו לגלות כי ישנה אופציה להוזלת המחיר באלפי שקלים. רכישת רכב יד שנייה מסוכנות רכבים תוזיל משמעותית את הקנייה שלכם ותהפוך אותה להרבה יותר משתלמת. 

ארבעה טיפים מנצחים לקניית רכב מסוכנות

  • החליטו מראש כמה כסף אתם הולכים להשקיע – אחת הטעויות הנפוצות ביותר בקרב הרוכשים היא אי הגדרת תקציב לביצוע העסקה. על מנת שסוכן הרכב יוכל לסייע לכם בצורה היעילה ביותר עליכם ליידע אותו מה הסכום שאתם מוכנים להשקיע. 
  • בדקו האם ישנה אפשרות מימון – כבר הגדרתם יעד ברור ואתם יודעים כמה כסף עומד לרשותכם. כעת תוכלו להפוך את העסקה למשתלמת אף יותר. פנו לסוכן הרכב, בררו מהן הטבות המימון שתוכלו לזכות בהן ובחנו את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם. 
  • מקדו את החיפוש לפי עתיד שימושכם ברכב – כידוע, כולנו מאוד דומים אך גם מאוד שונים. בשעה שחובב שטח יחפש רכב חזק וגבוה, אדם הזקוק לרכב במטרה לנסוע לעבודה יחפש את הרכב החסכוני ביותר. לכן, עוד לפני שתגיעו לסוכנות הרכב, שבו עם עצמכם והגדירו באופן ברור מהם הצרכים שלכם. 
  • אל תתביישו לבצע נסיעת מבחן – אז הגדרתם יעדי שימוש, תקציב, בחנתם את כל אפשרויות המימון ובחרתם את הרכב המושלם עבורכם. היו סבלניים ובצעו נסיעת מבחן. ישנו הבדל עצום בין חקירת הרכב לנהיגה מעשית.

טרייד מוביל – בדיוק הרכב שחיפשת

  • ליווי אישי – בניגוד לסוכנויות רכב אחרות, בטרייד מוביל שמים את הדגש על ביצוע העסקה המתאימה ביותר לדרישות הלקוח. על מנת שנוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר, נלווה אתכם באופן אישי לאורך כל התהליך במטרה למצוא את הרכב המושלם. 
  • מסלולי מימון נוחים – זהו יתרון ענק עבור לקוחות המעוניינים לרכוש רכב חדש. כידוע, שוק הרכבים החדשים בישראל יקר יחסית ולעיתים רכישת רכב כוללת הוצאה כספית לא קטנה. בטרייד מוביל תוכלו להנות משלל מסלולי מימון נוחים, קניית רכב בתשלומים, עסקאות טרייד אין ואף רכישה במימון מלא. 

מומלץ לעדכן את הסוכן באיזה החזר חודשי אתם מסוגלים/רוצים לעמוד, כך שסוכן המכירות יתאים לכם בדיוק את המסלול שמתאים לכם.

  • מבחר ואחריות – הודות למבחר הרכבים העצום של טרייד מוביל, קיימת סבירות אפסית כי לא תמצאו את הרכב שחיפשתם. נוסף על כך, טרייד מוביל מספקת עבור כל לקוחותיה אחריות מלאה ובמקרה של תקלה, אנחנו כאן למענכם.

מחפשים רכב? צרו קשר , ותנו לנו בטרייד מוביל לעזור לכם לרכוש את הרכב המדוייק לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here