הטרנדים הכי חמים בתעשיית הרכב העולמית

0
379
credit freepik

תעשיית הרכב קיימת מאז שנות ה-1800, והיא כל הזמן מתקדמת ומתפתחת. מגמות וטכנולוגיות חדשות צצות מדי שנה, ושנת 2023 לא אמורה להיות שונה.

לפני שאתם לוקחים מימון לקניית רכב חדש – למה לא לוודא שאתם משקיעים את הכסף בחוכמה?

כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת, הכנו לכם סקירה מעניינת במיוחד: אלה הטרנדים שעומדים להוביל את התעשייה בשנים הקרובות.

קנאביס בתעשיית הרכב

זה אולי מוזר לכם לחשוב על קנאביס בתעשיית הרכב, אך שני האלמנטים הלא קשורים לכאורה מצאו בסיס לקשר חזק. קנאביס הוא צמח רב-תכליתי, וניתן להשתמש בו בדרכים שונות, לא רק עבור שימושים רפואיים וכחלק מתרבות הפנאי. למעשה, הוא יכול להציע הרבה יתרונות לתעשיית הרכב.

אלה כוללים שימוש כדלק, תוסף וחומר עבור חלקים ורכיבים של רכב מנועי. למשל, חומרים מרוכבים מבוססי קנבוס, יכולים לשמש לייצור חלקי רכב קלים וחזקים יותר.

עלייתם של כלי רכב חשמליים

דבר נוסף שהולך והופך פופולרי יותר ויותר הוא רכבים חשמליים, ובשנת 2023, נראה שמגמה זו תתרחב בעולם וגם בישראל. מספר יצרניות רכב גדולות מתכננות להשיק דגמים חדשים של רכבים חשמליים בשנים הקרובות, ומחירם של רכבים אלו צפוי להמשיך לרדת.

כתוצאה מכך, כלי רכב חשמליים צפויים להוות חלק ניכר ממכירות הרכבים החדשים בעתיד הנראה לעין. יצרניות הרכב ממשיכות לשלב יותר טכנולוגיה דיגיטלית בטכנולוגיה שלהן, כדי להתאים את עצמן לשינוי הדיגיטלי המתרחש בעולם בכל שאר התעשיות. חברות ענק כמו טסלה וגוגל מעורבות במציאת פתרונות חדשניים ברחבי התעשייה.

עלייתם של כלי רכב אוטונומיים

מגמה נוספת שאנו יכולים לצפות, היא שרכבים אוטונומיים יהפכו נפוצים יותר בשנת 2023. הסיבה לכך היא שיותר חברות מתחילות להשיק רכבים לנהיגה עצמית. בשנים האחרונות, הוכח כי רכבים אלה מסוגלים להיות בטוחים, להפחיד את עייפות הנהגים ולצמצם את מספר התאונות הקשורות לרשלנות.

מעבר לזה, רכבים אוטונומיים משפרים את יעילות הדלק ב-10% ומפחיתים את פליטת ה-CO2 ב-42 מיליון טון מדי שנה.

חברות טכנולוגיה ויצרניות רכב רבות, עובדות כבר שנים על טכנולוגיות של רכבים אוטונומיים, ואם הרגולציה תתאים את עצמה העתיד צפוי להיות מעניין במיוחד.

הדעיכה של בעלות מסורתית על רכב

בישראל, טרנד זה פחות מורגש מאשר במדינות אחרות, אך מי יודע? אולי זה ישתנה. ברחבי העולם צצים עוד ועוד מיזמים של נסיעות שיתופיות או רכבים להשכרה קצרת טווח.

זו מגמה שצפויה להימשך ב-2023, כאשר יותר ויותר אנשים מתחילים לפנות אל חלופות לצרכי התחבורה שלהם. חברות נוספות מתחילות להציע אפשרויות יצירתיות, משתלמות ונוחות לבעלות על רכבים. כתוצאה מכך, צפויה להיות ירידה במספר המכוניות הכוללות על הכבישים.

איזה טרנד הכי מעניין אתכם? לפי זה תוכלו לקבל החלטות לגבי מימון לקניית רכב חדש עם חזון, ועם מחשבה על העתיד ולא רק על הצרכים המיידיים שלכם.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here