מדריך בחירת קלנועית

0
682
credit UNSLASH

קלנועית

בני זוג שהתבגרו מעוניינים במקרים רבים לרכוש קלנועית כיוון שקשה להם ללכת ברגל מרחקים ארוכים לאור העובדה שהרגליים שלהם כבר לא מתפקדות כמו בעבר. הקלנועית היא פתרון מעולה עבור בני הגיל השלישי כיוון שהם מעוניינים להמשיך ולהיות עצמאיים ולא להיות תלויים בבני משפחה לנושאים כמו הסעות, קניות וסידורים. כאשר יש להם קלנועית, הם יכולים לבצע בעצמם את כל המטלות האלמנטריות על פי לוח הזמנים שנוח להם וללא כל סיוע. מבחוץ. קו החשיבה שלהם הוא שכל זמן שהם מסוגלים לנסוע בכלי תחבורה זה, הם יבצעו באמצעותו את כל המטלות האישיות ורק כאשר לא יוכלו לנהוג, הם ייעזרו בסיוע משפחתי או חיצוני.

לאחר קבלת ההחלטה העקרונית, בוחנים בני הזוג כמה אופציות של קלנועית לזוג כדי לקנות בסופו של דבר את הדגם שהוא הנכון ביותר עבורם. יש קלנועית דגם בריז 3 שהיא זוגית גדולה ויש בה שני מקומות ישיבה מאד מרווחים, ארבעה גלגלים איתנים והיא מסוגלת לנסוע גם למרחקים ארוכים יחסית. או לחלופין בריז 4 שהוא דגם מאד איכותי ויציב על הכביש ובמידת הצורך גם בשטח שהוא לא סלול לאור צמיגי האוויר הגדולים שלו.

דגם מעולה של קלנועית 

אופציה נוספת היא קלנועית דגם רויאל שהיא חשמלית. היא נוחה ביותר לתפעול היום יומי הן במהלך היום והן בשעות החשכה, המהירות של 12 קילומטר לשעה, ללא צורך ברישיון נהיגה. קל מאד לתמרן כלי תחבורה זה כדי להיכנס לחניה ויש בו ארגז נשיאה נוח מאד לשימוש.

קלנועיות של אפיקים 

לקלנועיות של אפיקים יש כמה דגמים מעולים. לדוגמה בדגם 4 C , זה מתבטא במושב זוגי מרווח ביותר, גלגלים יציבים ומנוע עוצמתי במיוחד. הנוסעים נהנים מנסיעה חלקה לאור בולמי הזעזועים האפקטיביים הקיימים בו והסוללה החזקה שלו מאפשרת לנהוג בו למרחקים ארוכים יחסית.

באפיקים קיים גם דגם ייחודי אשר זכה בפרס בין-לאומי לאור הישיבה הנוחה בו על מושב זוגי גדול, יכולת תמרון גבוהה, בולמי זעזועים יעילים, גלגלים יציבים ופנסי לד שמאפשרים מלנסוע גם בשעות הערב.

קלנועית מריץ לכל מטרה 

הקלנועית הטיוואנית משרתת נאמנה מבוגרים רבים שחיפשו תחליף טכני לרגליהם. כלי תחבורה זה הוא בעל שמשה קדמית, שלושה גלגלים יציבים, גג ומערכת הידראולית מתקדמת. דגם זה מיוצר על פי תקנים מחמירים מאד של טאיוואן ולכן הוא בעל יתרונות רבים על הדגמים האחרים.

אפשרות נוספת היא קלנועית וולוויט בעלת שלדת אלומיניום חזקה, בקר אמריקאי, מושב נוח ביותר המתאים לזוג, מנוע AC מצבר ליתיום 48 V מערך מתלים, מערך בולמי זעזועים, סלסלה קדמית, כיסוי חורף, ארגז אחורי ועוד.

רוב הקלנועיות מיוצרות בכמה גוונים ולכן אפשר לבחור בגוון האהוב על בני הזוג על פי הזמינות במלאי, כמו כחול, אדום, אפור ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here