מה חשוב לוודא שקונים מצבר חדש

0
1610
מה חשוב לוודא שקונים מצבר חדש
מקור freepik

לכל בעלי הרכבים מוכרת התופעה שהרכב לא מתניע. זה נובע מכך ששכחתם אור דלוק או שהמצבר סיים את תקופת חייו. כיום, מצברים הם לא דבר יקר ויבואני מצברים רבים מספקים את אותו מצבר שעלותו גבוהה במוסך או בשירותי דרך, במחיר זול משמעותית.

כשאתם יוצאים לעוד יום שיגרתי ועמוס ומגלים שהאוטו לא מתניע, ייתכן מאד שהבעיה נובעת מהמצבר. רובנו נחפש מישהו שיעזור לנו להניע את הרכב באמצעות כבלים, נגיע למוסך ונמתין הרבה זמן ובכך היום שלנו יתארך משמעותית ואנחנו ממליצים לכם להימנע מסיטואציה כזו באמצעות מוסך מצברים בשירות מצבר עד הבית

למה לבחור בשירות מצבר עד הבית?

השירות הזה נחשב לנוח יותר כיוון שלא משנה היכן הרכב שלכם תקוע, תוך מספר דקות יחליפו לכם את המצבר ואתם תמשיכו ביום שלכם כאילו שלא קרה שום דבר. במידה ואתם מתעקשים עדיין להשתמש בשירותי המוסך שלכם, אנו ממליצים לכם לבצע השוואת מחירים לפני שתיגשו למוסך ותבדקו שבאמת מוכרים לכם במחיר הוגן.

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

חשוב להתאים מצבר לפי סוג הרכב ומידת האמפר הדרושה לו. משאיות זקוקות ל100 אמפר, אופנוע ל9 אמפר, קלאב קאר ל70 אמפר וכשמדובר ברכבים יש להתאים את המצבר לפי אופן השימוש בו. קיה פיקנטו דורשת 40 אמפר לשעה ומאזדה 3 תדרוש 60 אמפר לשעה. הכוח הדרוש משתנה בהתאם לסוג המנוע והשנתון של הרכב. בנוסף, מצבר של רכב מסחרי לא יהיה מתאים ברכב משפחתי רגיל או ברכב של סטודנט. לתדירות הנסיעות שעושים ברכב יש השפעה על מידת האמפר ובכדי לוודא שמכיבים לנו את המצבר הנכון ניתן לבדוק במצבר החדש שנקבל את המדבקה שמודבקת עליה ושם יהיה כתוב מספר ולאחר מכן " ah " שזה הסימן למידת האמפר של המצבר. 

מה תוקף האחריות על מצבר?

תוקף האחריות שתקבלו על המצבר חשוב גם הוא, תוכלו לרכוש מצבר עם שנה אחריות ותוכלו לרכוש בתוספת תשלום ליותר חודשי אחריות. חשוב לוודא שמספר החודשים שנאמר לכם שתקבלו תואם למה שכתוב על גב המצבר. במידה ואתם רוכשים מצבר משומש \ מצבר מחודש לרכב, עליכם לבדוק כי אתם מקבלים אחריות של שלושה חודשים לפחות. 

למה חשוב שהמצבר יהיה מתאים למזג האוויר ולאקלים?

בעומסי חום רבים מצברים עלולים להינזק ולכן חשוב לקנות מצבר ממותג ידוע ואיכותי כמו מצבר בוש שידוע כמותג איכותי ומוביל בעולם ומיוצר בגרמניה. בוש מתאימה את המצברים שהיא מייצרת למזג האוויר והאקלים הישראלי ובכך עוזרת לכם לשמור על תוחלת החיים של המצבר לאורך זמן ובממוצע מצבר זה יחזיק לכם כ-שלוש שנים. בנוסף, מצברי בוש מגיעים עם אחריות של שנתיים ומחירן מתחיל מ-530 ₪.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here