ג'יפ גראנד צ'ירוקי אוברלאנד – כל מה ששמעתם נכון!

0
96
קרדיט לתמונה: Pixabay

מי שבעניין של רכבי שטח, אבל באמת בעניין של ג'יפים, כבר יודע. גראנד צ'ירוקי זה אגדה, והדגמים רק הולכים ומשתפרים עם השנים. היתרונות של jeep grand cherokee overland על פני רכבי שטח אחרים רבים, ואנו בהחלט נמנה חלק מהם. בין אם אתם אוהבים שרופים או שרק התחלתם בתחום ואתם שוקלים מה הג'יפ הנכון עבורכם, אין לנו צל של ספק – אחרי הקריאה הקצרה הזו אתם תדעו בדיוק מה רכב השטח הנכון לכם.

ההיסטוריה של הרכב הנצחי הזה התחילה כבר בשנות השמונים של המאה הקודמת. הוא תוכנן בתהליך מהפכני בזמנו, שהפך לאחר מכן לסטנדרט בתעשייה – CAD. בעברית מדובר בתהליך של תכנון בעזרת מחשב. הג'יפ המפורסם נהיה כל-כך טוב כל כך מהר לא לחינם, אלא פשוט כי הוא היה מהפכני. השימוש במחשבים לייעול תהליך העיצוב היה כה אפקטיבי עבור המהנדסים, שהוא הושרש בפס הייצור של החברה כולה (קרייזלר בזמנו), וכיום מי בכלל יכול לדמיין עיצוב בלי הטכנולוגיות הללו, אשר מאז עברו זינוקים קוונטיים אשר מתבטאים בגראנד ג'ירוקי של ימינו.

אז מה הג'יפ הזה מציע?

  1. נפח מנוע אדיר – 3,604 סמ"ק של חיה רעה עם לא פחות מאשר 295 כוח סוס. מנוע הבנזין החזק מאפשר נסיעה בכל תנאי שטח תוך מינוף מנגנוני ארבע על ארבע מתקדמים שיכולים על כל שטח, כולל שיוט נעים וחלק על כביש אספלט.
  2. בלי פשרות על בטיחות – מעבר למוצרי הבטיחות הסטנדרטיים והבסיסיים של כריות האוויר וחיישני חגורות הבטיחות, הרי שהרכב מצויד במנגנון הדלקת אורות אוטומטי, לצד ניתור הדרך שלפני הנהג, ואפילו זיהוי רכבים בשטחים מתים להתרעה וביטחון מוגברים.

מדובר בג'יפ של קצת פחות משלוש טון, חזק ועמיד, בטיחותי ונוח לנהיגה. לעומת ג'יפים רבים אחרים באותה קטגורית גודל, חווית הנהיגה בגרנאד צ'ירוקי החדש חלקה ונעימה גם בשטח וגם בכביש. המנוע של הגראנד צ'ירוקי  אוברלנד חזק יותר ממרבית הג'יפים המתחרים. הביצועים שלו זכו ועדיין זוכים לשבחים במבחני נהיגה בינלאומיים, אבל זה לא רק הביצועים, כי היופי כן קובע.

ג'יפ חתיך וחזק גם יחד!

השבחים שמקבל הצ'ירוקי הם ברובם, כמובן, על הביצועים והאיכות. אבל היתרונות של jeep grand cherokee overland על פני רכבי שטח אחרים ממשיכים גם במראה. מה לעשות, וכאשר קונים רכב חדש רוצים שהוא יראה טוב. לגיטימי, ומקובל לגמרי. מסיבה זו גם חטיבת העיצוב של החברה לא קפאה על שמריה, והעיצוב המודרני של הג'יפ הופך אותו לאטרקטיבי לכולם – ג'יפ טוב, מעוצב בטעם טוב.

לסיכום, כשקונים רכב חדש, בטח שמדובר בג'יפ חזק, אין מה להתלבט וללכת על משהו קצת פחות טוב מהמושלם. עדיף ברכישה שכזו כבר ללכת על הטוב ביותר, ולקבל תמורה מלאה לכסף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here