הלוח הראשון בישראל המציע רק רכבים חשמליים: אתר Allcars מציע למכירה במקום אחד את כל סוגי הרכבים החשמליים מכל הסוכנויות והיבואנים

0
113
קרדיט: Allcars

Allcars שעלה לאוויר בימים אלה מציע במקום אחד מבחר רכבים חשמליים משומשים וחדשים למכירה מיבואן רשמי, מיבואן מקביל, עם אפס קילומטר, ליסינג או יד שנייה. יצירת קשר עם המוכרים מתבצע דרך מעבר לווטסאפ מאובטח. האתר בהרצה והפרסום בו לעת עתה הוא בחינם.

נתח השוק של הרכבים החשמליים בישראל עמד בשנת 2023 על כ-20% מכלל הרכבים שעלו על הכביש באותה שנה, המהווים עלייה של כ-80% בהיקפי המכירות של רכבים חשמליים לעומת שנת 2022. הזינוק המרשים בביקושים לרכבים המונעים על חשמל בלבד ואינם מזהמים את האוויר מעודד מאוד ומצטרף למגמה עולמית של צמצום זיהום האוויר.

בעקבות העלייה בביקושים לרכבים אלה מושק בימים אלה אתד ראשון מסוגו בישראל – Allcars המציע במקום אחד מבחר רכבים חשמליים משומשים וחדשים למכירה מיבואן רשמי, מיבואן מקביל, עם אפס קילומטר, ליסינג או יד שנייה.

Allcars נמצא עתה בתקופת הרצה ולאור זאת הפרסום בו חינם עד להודעה חדשה. אנשים פרטיים רשאים לפרסם מודעה אחת בכל פעם וסוכנויות רכב יכולות לפרסם מודעות ללא כל הגבלת כמות .
ממשק האתר קל ונוח לשימוש וכולל מנוע חיפוש המאפשר לבחור את האזור בארץ בו מעוניינים לרכוש את הרכב, סוג הרכב, שם יצרן, שנת ייצור וכו'. לאור כניסת יצרנים ומותגים חדשים רבים לשוק הרכבים החשמליים, רבים עדיין לא מכירים את כולם, ולכן בבחירת סוג הרכב שמחפשים מומלץ להשאיר את הבחירה בשדה היצרן על ברירת המחדל: "כל היצרנים". באופן זה, אדם שמתעניין ברכב של חברה כלשהי יוכל להיחשף בתוצאות שיקבל ליצרנים חדשים של אותו רכב.

כל מודעה באתר Allcars כוללת צילום של הרכב ואת כל המידע הנדרש עליו, לרבות מחיר. כשמדובר ברכבים חדשים מסוכנויות מפורסם גם ההחזר החודשי הצפוי במקרה של פריסת התשלום.

יצירת קשר עם המוכר או הסוכנות מתבצעת בלחיצת כפתור שמעבירה את הפונים ישירות לווטסאפ של מפרסמי המודעה. המעבר לווטסאפ מאובטח ומי שמקבל את הפנייה, נשלח אליו קישור למודעה הספציפית בה מתעניינים הפונים. מדובר במידע חשוב במיוחד עבור סוכנויות רכב המפרסמות מודעות רבות בהתאם למלאי הרכבים שברשותן. בדרך זו ניתן לבצע אינטגרציה בין הווטסאפ למערכת ה-CRM ולקבל לשם את הליד.
עבור מוכרים פרטיים, התנהלות עם קונים פוטנציאליים בווטאספ חוסכת זמן מיותר ומאפשרת התנהלות ממוקדת, קצרה ועניינית.

לאור הביקוש הרב גם לדוד גלגלי חשמלי, צפויה בקרוב להצטרף לאתר Allcars קטגוריה של דו גלגלי חשמלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here