הנהלת חברת המזרח מסכמים שנה מוצלחת עם גידול של 15% במכירות רכבי יוקרה ומשיקים את פורטפוליו רכבי הפלאג אין של לנדרובר

0
3045
קרדיט צילום: רונן טופלברג

באירוע חגיגי אך מצומצם, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ערכה חברת המזרח יבואנית מותגי היוקרה יגואר לנד רובר,  השקה  היברידית   למשפחת פלאג אין של מותג רכבי היוקרה לנד רובר, אשר חשפו  לראשונה ברחבי העולם וגם בישראל 3 דגמים חדשים:  ריינג' רובר ספורט,  איווק ודיסקברי ספורט.

האירוע נערך באולם התצוגה בהרצלייה פיתוח, במסגרתו סיכמו מנהלי החברה, בראשם גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח, דני ויורם עיני – מבעלי החברה  ורמי וקסמן – סמנכ"ל שיווק ומכירות,  את פעילות  שנת 2020 המוצלחת עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל, גידול של 15% מול פעילות שנה קודמת.

אורח הכבוד באירוע היה  פרנק וויטמן – מנהל פעילות יגואר-לנדרובר באירופה, שהתחבר לאירוע באמצעות הזום, מפרנקפורט אמר: "החזון שלנו הוא  עולם עם אפס פליטות, אפס תאונות ואפס עומסים.  אנו מכנים את החזון זה "יעד אפס".  כדי לעמוד בשאיפות אנו מחויבים לאסטרטגיה של "חישמול" הפורטפוליו של הרכבים שלנו. יש לנו היצע הולך וגדל של מוצרים "מחושמלים" בכל מגוון הדגמים שלנו, הכוללים רכבים היברידיים חשמליים, פלאג אין היברידיים וכן ממשיכים להציע את מנועי הדיזל והבנזין המתקדמים, ומעניקים ללקוחותינו יותר אפשרויות מתמיד".

קרדיט צילום: רונן טופלברג

גלית עיני, פתחה את האירוע ואמרה: "אנו מתרגשים להשיק היום בישראל, בסמוך להשקה הבינלאומית, את משפחת הפלאג אין של לנד רובר המפורסמת בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ביותר בתחום". עיני הוסיפה: "החברה תמשיך ותקדם מהלכים חדשניים ופורצי דרך במטרה להמשיך ולבנות את מעמדה כ"יבואן יוקרה מוביל בישראל".

רמי וקסמן חתם את האירוע ואמר: "אנו גאים להיות חלק משמעותי ממהפכת הפלאג אין  ולהוביל עם הדגמים הנחשקים והטובים ביותר בעולם.  לאחר סיום שנה טובה מאד ולמרות הקורונה אנו מצפים לשנת מכירות מוצלחת עם הנבחרת החדשה ומכוונים לשבור שיאים חדשים בשת 2021."

קרדיט צילום: רונן טופלברג
קרדיט צילום: רונן טופלברג

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here