הונדה אופנועים – הכי בטיחותיים בעיר ומחוצה לה

0
4711
הונדה אופנועים – הכי בטיחותיים בעיר ומחוצה לה
קרידט: אתר הונדה

רוכבי האופנועים מתרגשים בכל פעם שהם נחשפים לדגמים חדשים של אופנועי הונדה. הם מודעים באופן מפורט להבדלים השונים בין הדגמים של השנה הקודמת לדגמי השנה הנוכחית וההבדלים הללו מספיק חשובים עבורם, כדי שיעמידו למכירה את ההונדה אשר נרכשה בשנה שעברה וירכשו הונדה חדשה בעלת תכונות ייחודיות ורמת בטיחות שהיא יוצאת דופן.

בטיחותם של רוכבי האופנועים

מהנדסי הונדה ביצעו בשנים האחרונות מחקרים מקיפים רבים כדי לשפר באופן משמעותי את בטיחותם של הרוכבים וליצור עבורם הגנות הרבה יותר יעילות מאלו שהיו עד עתה. המטרה היא לצמצם ככל האפשר את הפגיעה בהם למרות העובדה שהם לא מכוסים בעת הרכיבה בהשוואה לנוסעים במכונית.

הצורך בשיווי משקל מקסימלי, יציבות ואיתנות על הכביש  לאור נפילות או החלקות שחוו לא פעם בחייהם, מוביל את הנהגים לקבוע סדרי עדיפויות בעת קניית אופנוע ונושא הבטיחות הוא בראש סולם העדיפויות.

אופנועי כביש

אופנועי הכביש המעוצבים באופן יפהפה, תופסים תאוצה בנסיעה על הכביש תוך פרק זמן קצר, נעים מאד להגביר איתם מהירות בכבישים המהירים מחוץ לעיר. מדובר באופנוע יציב בעל אחיזה מהותית ואיתנה בכביש.

כל הדגמים של אופנועי הכביש מיוצרים בכמה דרגות של נפחים ואפשר לבחור בין האופציות על פי הנוחות של כל רוכב. לכולם יש מערכות תחזוקה נוחות וחסכוניות כך שעלויות האחזקה לאורך השנה הן מינוריות.

אופנועי ספורט

אופנועי הספורט קיימים גם כן בכמה נפחים, הם בעלי מבנה אווירודינמי המאפשר רכיבה זקופה נוחה במיוחד, מדובר באופנועים חזקים מאד והם כוללים מפוח לניהול המנוע, מצערת אלקטרונית TBD וארבעה צילינדרים.

רכישת אופנוע חדש

הרגע בו קונים אופנוע חדש הוא פסגת החלומות אך כדי להגיע לכך חשוב לקבל הכוונה מקצועית של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

באולמות התצוגה של הונדה עובדים נציגים מומחים בתחום זה אשר עברו הדרכות והכשרות בכל העולם לגבי הדגמים החדשים של הונדה, הייחוד בכל אחד מהדגמים, התוספות, השינויים ובעיקר אמצעי הבטיחות החדשניים.

בהתאם להרגלי הרכיבה של כל אופנוען אם בכביש, בשטח, בתחרויות ספורטיביות ועוד, יוכל נציג השירות לכוון אותו לדגם הנכון ביותר עבורו בנפח המנוע הרצוי.

נסיעת מבחן

במהלך נסיעת המבחן יחוש כל רוכב אופנוע על בשרו הן ההבדלים בעת הרכיבה היום יומית בין הדגם הקיים ברשותו לבין הדגם החדש. לפי סוג הרכיבה שיבחר, כל איבר בגופו יחוש הרבה יותר נינוח ובטוח.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here