ליסינג פרטי, תפעולי, פרטי תפעולי ומה שביניהם

0
647
קרדיט תמונה טויוטה אמין מוטורס

סביר להניח ששמעתם את המושגים הללו בעבר. אם אתם לא בטוחים מה זה ליסינג ומה המשמעות של כל סוג של ליסינג, הכנו לכם מידע מפורט שיעשה לכם סדר בדברים.

רבים מאיתנו רוצים או לפחות מעדיפים לנהוג ברכב חדש "מהניילון", אך העלות עבור רכב כזה היא גבוהה. אז האם נסתפק ברכב יד שנייה/מבעלות קודמת או שקיימת אפשרות נוספת בה אנו יכולים לרכוש רכב חדש ויחד עם זאת לא לפשוט את הרגל? – האפשרות היא ליסינג. ליסינג היא למעשה תוכנית לעסקת מימון, השכרה או חכירה של רכב לתקופת זמן מוסכמת מראש.

ההבדל בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי לפרטי תפעולי

ליסינג פרטי מתאים ללקוח פרטי שאינו עסק או חברה, המעוניין בהחכרה של רכב למשך תקופה ידועה מראש, לרוב שלוש שנים. הלקוח משלם מקדמה בתחילת התקופה ותשלום חודשי יחסית נמוך, כאשר בסיום התקופה יכול הלקוח לרכוש את הרכב או לחדש את הליסינג הפרטי ולבחור לעצמו רכב אחר מסוכנות הרכב. לחצו למידע בנושא טויוטה ליסינג

ליסינג תפעולי היא עסקה המתאימה לחברות ועסקים אשר אינם רוצים לבזבז משאבים ואנרגיה על נושא הרכבים בחברה. כלומר, לרוב מדובר בעסקה הכוללת את תחזוקת הרכב, ביטוח, חשבוניות מס וכדומה ועובדי החברה נהנים מרכבים חדשים ואין להם צורך להתעסק בכל הנושא של טיפולים, ביטוח, רכב חלופי וכו'.

ליסינג פרטי תפעולי הוא למעשה פתרון מושלם עבור הלקוח הפרטי, שהרי רבים מאיתנו לא רוצים לעשות טלפונים לבירורים אינסופיים לגבי הביטוח הנדרש, שלא לדבר על טיפולים לרכב שאנחנו תמיד חושבים בסיום הטיפול "האם שילמתי יותר מדי שוב?". כלומר, כל הנושא התפעולי הקיים בליסינג תפעולי כולל תחזוקה, טיפול בתקלות, ביטוח ושירותים נוספים.

קרדיט תמונה טויוטה אמין מוטורס

ליסינג עם סוכנות מורשית טויוטה חיפה – אמין מוטורס

אמין מוטורס חיפה מאפשרת את כל מסלולי הליסינג הקיימים בטויוטה (ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי וליסינג פרטי תפעולי). כל דגמי טויוטה החדשים לרשותכם, כולל רכבי טויוטה חשמליים, היברידיים ומנועי בנזין. בנוסף, הנכם מוזמנים להגיע לנסיעת התרשמות חווייתית ברכב טויוטה חדש על מנת לקבל החלטה חכמה ונכונה עבורכם. במידה ותבחרו טויוטה היברידית , תהנו גם ממבחר גדול של רכבים ורמות גימור שונות לכל דגם וגם מעלויות שוטפות נמוכות. כך למשל, צריכת הדלק מופחתת היות ומדובר בשילוב של שני מנועים, חשמלי ובנזין. בחלק גדול מדגמי טויוטה הנסיעה עד 50 קמ"ש פועלת באמצעות המנוע החשמלי בלבד.

יתרונות נוספים בבחירת תוכנית ליסינג

שירות 24/7, אחריות, מסלולי תשלום נוחים ומותאמים אישית, אפשרות לרכוש את הרכב בסיום התקופה, אפשרויות מימון ועוד. 

באמין מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה, אתם נהנים מעסקת ליסינג משתלמת ואטרקטיבית המעניקה לכם את הטויוטה החדשה שחלמתם עליה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here