שייט רומנטי ברמה אחרת

0
1483
שייט רומנטי ברמה אחרת

להפתיע, לרגש, לשמח וליצור זיכרון משותף שתוכלו לחזור אליו שוב ושוב – זהו סוד הקסם של שייט רומנטי ביאכטה שלנו.

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את צמד המילים: "שייט רומנטי"? אם שייט רומנטי ביאכטה גורם לכם לחשוב על אווירה קסומה, נופים מרהיבים וחוויה זוגית בלתי נשכחת, אתם בכיוון הנכון. אצלנו, בגל ונעמה השכרת יאכטות, תוכלו לברר לגבי השכרת יאכטה לשייט רומנטי ולבחור בחבילה שמותאמת לכם באופן אישי, עם שלל פינוקים והפתעות.

מתי בפעם האחרונה הפתעתם אחד את השנייה?

זוגיות טובה היא זוגיות שיודעת לצלוח גם רגעי משבר וגם את השגרה, ויש דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהן היא לא לקחת את הצד השני כמובן מאליו, אלא להראות לו שאתם חושבים עליו ומוכנים להשקיע כדי להפתיע ולשמח אותו בכל פעם מחדש.  שייט רומנטי ביאכטה יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו.

לא משנה אם אתם זוג שיוצא זמן קצר או כבר מספר שנים, זוג טרי שהתחתן לא מזמן או זוג בוגר עם ילדים  (ואולי כבר סבא וסבתא?) – שייט רומנטי ביאכטה מתאים לכולם. ביאכטה שלנו ניתן לאכלס עד 13 איש, אך בשייט רומנטי אנו ממליצים שתגיעו רק שניכם, ללא חברים או בני משפחה נוספים וכך תוכלו ליהנות מאווירה אינטימית ומזמן איכות משותף ללא הפרעות.

בהפלגת שייט רומנטי כל תשומת הלב שלכם תוקדש זה לזו. ברקע תתנגן המוזיקה שאתם בחרתם וכשתרצו, תוכלו לקום ולרקוד לצלילי השיר שאתם אוהבים. לאחר מכן יחכה לכם שולחן ערוך עם מטעמים, יין משובח וקינוח מפנק. במהלך שייט רומנטי ביאכטה ההפלגה יכולה להיות קצרה או ארוכה, סביב המרינה בהרצליה או לחופים מרוחקים יותר, וכדאי שתדעו שהיאכטה שלנו ערוכה גם ללינה, כך שכל האפשרויות פתוחות כשמזמינים שייט רומנטי.

הסקיפר המקצועי שלנו עומד לרשותכם והוא יסייע היכן שצריך וייתן לכם פרטיות מלאה כדי שתוכלו ליהנות מחוויה זוגית מושלמת. היאכטה שלנו מסודרת במיוחד למטרת שייט רומנטי עם פינת ישיבה ממוצלת וסיפון שיזוף מזמין, תוכלו במהלך הפלגת שייט רומנטי לרדת לשחייה בים על אבוב הקשור ליאכטה וגם לקבל הדרכה בנהיגת היאכטה.

אז איך מזמינים שייט רומנטי ביאכטה?

מתקשרים אלינו למספר 0504600470 ויחד נתכנן שייט רומנטי בלתי נשכח.

גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים בהפקת אירועים על יאכטות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here