חברת הכפתור, לוקחת את שירותיה צעד קדימה ומשיקה את הכפתור Record, מערכת חירום לרכב משולבת מצלמת דרך מתקדמת

0
1062
צילום: הכפתור

חברת הכפתור, לוקחת את שירותיה צעד קדימה ומשיקה את הכפתור Record, מערכת חירום לרכב משולבת מצלמת דרך מתקדמת. מערכת זו נועדה לתת בקרה מקיפה לרכב ולפקח על שלומו של הנהג ורכבו. היא כוללת פאנל שליטה למצבי חירום, מצלמת דרך לתיעוד הנסיעה ואפליקציה ייעודית. התקנתה מתבצעת ברכב על ידי טכנאי מוסמך והיא מקושרת באמצעות טכנולוגיית eCall ישירות מהרכב למוקד אנושי הזמין 24/7 לכל צורך.

 

הכפתור Record לוקחת את היכולות של מערכת הכפתור, המצטיינת בסיוע ובניהול מצבי חירום המתרחשים בכביש ומשלבת מוצר ייחודי נוסף- מצלמת דרך קדמית מתקדמת, על מנת להעניק לנהג את הביטחון הנדרש על הכביש. 

מערכת זו כוללת פאנל שליטה למצבי חירום, המותקן בסמוך למראה וכולל כפתור חיוג לשירות לקוחות, כפתור מענה לשיחה נכנסת, שני כפתורים לחיוג מהיר( מספרים שהוגדרו מראש על ידי הנהג ).

מצלמת דרך קדמית, המתעדת את מהלך הנסיעה ומציגה יכולות נוספות כמו הקלטה 24 שעות ביממה, זיהוי תזוזות קיצוניות ברכב בנסיעה, צפייה וצילום בלייב של פנים וחוץ הרכב, חיישן תזוזה/ פגיעה ברכב והתרעה על נהיגה אגרסיבית. בנוסף בין הפיצ'רים הבולטים ניתן למצוא: Full HD 1080P cameraup to 128GB Support, Automatic Gain Control Micro SD card  ועוד.  אפליקצייה ייעודית המכווינה למקום החניה, התרעות במקרה של פגיעה או גרירת רכב, בקרה אחר נהג צעיר, בדיקה בזמן אמת של תקינות המצבר ועוד.

כידוע, הכפתור היא מערכת טכנולוגית המבוססת על תקשורת GPS, המספקת מענה מקצועי וסיוע לכל בעיה ברכב במצבים שכיחים כמו חילוץ רכב בזמן קצר, סיוע בתיקון פנצ'ר, או תקלה במצבר, אספקת דלק במקרה שנתקעים עם טנק ריק ועוד. בזמן תאונת דרכים נשלח חיווי אוטומטי מיידי למוקד אנושי וצוות מקצועי דואג באמצעות שיחת פוש לרכב, לבחון את מצבם של יושבי הרכב ומנהל את כל האירוע מרחוק מתחילתו ועד סופו. במידה ויש צורך בחילוץ מזעיקה את כוחות ההצלה למיקום מדויק.

לי-חן קמרלקר, מנכ"לית הכפתור, מציינת "זיהינו צורך גובר לחבר בין עולמות תוכן משלימים הקשורים לרכב ולדרכים ובכך להציע מוצר מנצח שיש לו ערך מוסף כך שהשילוב בין השניים מתבקש וטבעי. בימינו, לאור כל ההתרחשויות המצערות בכבישים ועם התגברות נוכחותם של הקורקינטים והאופניים החשמליים מתבקש שכל נהג יגן על עצמו ויתעד תמיד את מהלך הנסיעה על כל צרה. בנוסף, מערכת זו מעניקה ערך מוסף להורים לילדים המחזיקים ברישיון נהיגה-הודות לפיצ'רים המיוחדים לה המאפשרים לצפות בתיחום גיאוגרפי, התראה על תזוזות חריגות ברכב ובכך מקנה שקט נפשי וביטחון בכביש שתמיד יהיה שם מישהו עבורם".

עוד הוסיפה קמרלקר, "תוספת מצלמת דרך שמצלמת 24/7 גם בזמן שהרכב חונה, רלוונטית היום יותר מתמיד, במיוחד כשגל גניבות הרכב בתקופה האחרונה בזינוק מתמיד של כ- 40% לעומת אשתקד. אנו צופים כי גרסה חדשה זו תרחיב את השימוש של המוצר בקרב קהלי יעד נוספים ותוביל לעלייה משמעותית בהיקפי המכירות בעשרות אחוזים".

מחיר מומלץ לצרכן: 1,620 ₪ כולל מע"מ.

 

 תשלום מנוי חודשי החל מ- 79 ₪, בהתאם למסלול המבוקש. התקנה מתקיימת בבית הלקוח ואינה כרוכה בתשלום נוסף.

אודות הכפתור

הכפתור הנה חברה המתמחה בניהול מצבי חירום בזמן נהיגה ברכב לרבות תאונות דרכים, מצוקה רפואית ואירועי ביטחון. בנוסף החברה מספקת שירותי דרך בזמנים הקצרים ביותר בשוק הישראלי הודות לפריסה ארצית נרחבת של 300 מחלצים, תוך התחייבות לשירותי דרך מלאים עד 90 דקות.

חברת "הכפתור" מעמידה לרשות לקוחותיה צוות ניהולי מהשורה הראשונה, מערך שירות וחירום טלפוני מתקדם הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 364 ימים בשנה.

במקביל לפעילותה הענפה אל מול לקוחות פרטיים, הכפתור מתמחה גם בפעילות מרשימה אל מול לקוחות עסקיים לרבות ניהול ציי רכב, ניתוח דוחות ואופטימיזציה תפעולית.

צילום: הכפתור

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here