נהג מרוצים ליום אחד

0
739
קרדיט FREEPIK

לא מעט אנשים חולמים על נהיגה שפורצת את גבולות המהירות. גברים רבים ולעיתים גם נשים חולמים על נהיגת מרוצים, ממש כמו התחרויות של מרוצי מכוניות שרואים לא פעם בחו"ל. אם גם לכם יצא לצפות במרוצי מכוניות ומצאתם את עצמכם תוהים כיצד זה מרגיש לנהוג במכונית מרוץ או איך אתם הייתם מרגישים במקום הנהג במכונית המדוברת, כדאי מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא גם בישראל חברות אשר מציעות לכל אדם להנות מחוויית נהג מרוצים ליום אחד. מדובר על חוויה הכוללת למידה על מכוניות המרוץ ועל אופן התפעול שלהן, למידה על מסלול המרוצים ועל איך נוהגים בו ולא פעם לאחר שצוברים ניסיון כלשהו בתחום גם השתתפות במרוצי מכוניות חווייתיים. כמובן שחשוב לבחור את המקום הנכון להנות מחוויה מעין זאת וזאת בכדי שתהנו מחוויה בלתי נשכחת, אך בד בבד גם בטוחה.

נהג מרוצים ליום אחד- מה זה בעצם אומר?

כאשר מדובר על נהג מרוצים ליום אחד, מדובר על חווית נהיגת מרוצים מסלול עפר או אספלט עם מס מכוניות מרוץ לבחירה בהתאם לבקשתכם. במכונית המרוץ שתבחרו תוכלו לנהוג קילומטרים כאשר החוויה תהיה בלתי נשכחת. חליפת המרוצים שתלבשו, הקסדה, האחיזה בהגה והלמידה על כל מה שצריך בכדי להיות נהג מרוצים, זה ללא ספק חלום של רבים. חשוב לדעת שכל אדם שניסה בעבר לנהוג במכונית מרוץ יכול להעיד כי מדובר על הרגשה נפלאה שקשה להגדיר אותה במילים. במהלך כל הנהיגה הלב פועם בהתרגשות והאדרנלין עולה.

אם בעבר הייתם רואים מרוץ מכוניות והייתם בטוחים שמדובר על דבר שלא קשור אליכם וגם אם מאוד הייתם רוצים לנהוג במכונית מעין זאת, זה בגדר חלום, הרי שכיום עולם המרוצים הפך להיות לגמרי ריאליסטי ונגיש לקהל הרחב. מהיום אתם כבר לא חייבים לצפות בטלוויזיה בכדי להנות מהחוויה של מרוץ מכוניות וכל שעליכם לעשות זה פשוט לבחור את המקום הנכון אשר ידוע כי מציעים בו את האפשרות להתנסות ולהנות בנהיגה על מכונית מרוץ וכן שמציעים בו מרוץ מכוניות חוויתי לכל אדם שרוצה ופשוט לחוות בעצמכם את האדרנלין המטורף שכל נהג מרוצים עובר במהלך מרוץ. אין כמו להרגיש את התחושה ואת כובד האחראיות שיש לנהג מרוצים כאשר הוא נוהג במכונית מרוצים משוכללת ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. מלבד גודל האחראיות שהוא חש, הוא גם חש עוצמה כפי שהוא לא חש בשום רכב אחר בחייו. 

למה דווקא נהיגת מרוצים?

אם אתם מוצאים את עצמכם עדיין מתלבטים לגבי נהיגת מרוצים, כדאי שתדעו כי מדובר על אחת החוויות הגדולות ביותר בספורט המוטורי. מדובר על חוויה שללא ספק כדאי לכל אחד לעבור במהלך חייו וזאת בכדי להנות מהעוצמות של האדרנלין אשר עוטפות כל חלק בגוף. נהיגה במסלול מרוצים מאפשרת לכל אדם לבחון את יכולות הנהיגה שיש לו, היא דוחפת אותו עד קצה גבול היכולת והדימיון שלו. עד שלא תעלו למכונית מרוץ ותתנסו בנהיגה מעין זאת לא תצליחו להבין את ההרגשה העוצמתית והסוחפת שתלווה אתכם במהלך הנהיגה.

מסלולי המרוצים הם מסלולים מיוחדים ומפורקים. הם מעצימים את החוויה וכן, הם מספקים לכל נהג כלים שונים לצורך שיפור יכולות הנהיגה שלו באופן כללי ושיפור יכולות הנהיגה בסגנון התחרותי. מדובר על מסלול שרלוונטי מאוד לכל אדם שחובב מכוניות מרוץ. כמובן שאם תרצו שהנהיגה המדוברת במכונית מרוץ תהיה יותר מחוויה חד פעמית, כדאי שתחפשו מקום אשר מציע מעבר לנהיגת מרוץ ליום אחד. ישנם מקומות שמציעים התמקצעות והתנסות בתחום נהיגת המרוצים אשר תאפשר לכם לאחר מכן להתחרות בזירות המקומיות והבינלאומיות, בהתאם לרמה המקצועית שלכם.

כמובן שבכדי להתמקצע בתחום ולהפוך לנהגי מרוצים טובים, יהיה עליכם ללמוד בצורה יסודית את סגנון נהיגת המרוצים המורכב. חשוב להבין כי מדובר על סגנון נהיגה שדורש מיומנויות גבוהות וידע טכני רציני ועל כן, בכדי לבחון את ההתאמה שלכם, קודם כל כדאי שתגיעו ליום אחד שבו יאפשרו לכם להיות נהגי מרוצים ולהבין במה בעצם מדובר, מה זה דורש והאם זה מתאים לכם. לאחר שתתנסו ותבינו במה מדובר, תוכלו להחליט האם עדיין מדובר על משהו שמעניין אתכם והאם אתם חושבים שאתם יכולים להשתלב בתחום ואף להתמקצע בו.

כיצד בוחרים את המקום הנכון לנהיגת מרוץ?

חשוב מאוד לבחור במקום הטוב ביותר שמאפשר להיות נהג מרוצים ליום אחד. לא כל חברה שמציעה את התחום היא חברה שכדאי לבחור בה. יש לוודא כי המדריכים במקום הם מנוסים ומקצועיים וכי הבטיחות היא מעל לכל. חשוב לזכור כי נהיגת מרוצים היא תחום מאוד מסוכן והיא חייבת להתבצע בהתאם לכללי הבטיחות הנוקשים אשר מטרתם היא להגן על הנוסעים ברכב כתוצאה מתאונות שעלולות להתרחש בזמן הנסיעה. כמובן שחשוב לוודא כי במקום מביאים לכם את כל ציוד ההגנה הטוב ביותר לרבות חליפת מרוץ, קסדה איכותית וכי כל הרכבים נבדקים כל פרק זמן רלוונטי ותקינים לנסיעה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here