על גרסת GT Line של קיה סטוניק כבר שמעתם?

0
911
קרדיט: קיה ישראל

אם עדיין לא שמעתם, אז עכשיו הגיע הזמן. מקשיבים? כנראה שקיה סטוניק בגרסת GT Line 2023 יהיה הרכב הבא שתקנו. אם אתם מחפשים רכב משפחתי איכותי ולא מוכנים להתפשר, הרכב הזה הוא בשבילכם. אז בואו נסקור קצת את הרכב. כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת –  כל נתוני הרכב, סוג העיצוב שלו, מה כולל האיבזור וגם כמובן גם המחיר.

קיה סטוניק GT Line 2023

הגרסה החדשה של קיה סטוניק כוללת מנוע טורבו חדשני וגג נפתח לאקסטרה סטייל. הרכב מגיע עם מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, חלונות חשמליים, מראות צד מחוממות, מערכת מולטימדיה מתקדמת 8 אינץ', מערכת Bluetooth ו4 רמקולים לחוויית שמע מדהימה.

עיצוב החוץ של הרכב כולל פגוש ספורטיבי ותאורת לדים איכותית. הסטוניק מגיע במגוון רב של צבעים לבחירתכם.

קרדיט: קיה ישראל

הרכב החדש משלב פונקציות בטיחות חדשניות וכולל כריות אוויר, מערכת אוטומטית לסיוע בשמירה על הנתיב, מערכת בלימת חירום, מערכת חכמה להתראה של התנגשות, בקרת יציבות, מערכת בטיחות ייחודית כדי למנוע שכחת ילד ברכב ומערכת שחרור נעילה למקרה של תאונה.

מבחינת צריכת הדלק מדובר ברכב מאוד חסכוני. צריכת הדלק הממוצעת שלו ל- 100 ק"מ היא 6 ליטרים, ונפח מיכל הדלק שלו הוא 45 ליטר.

קרדיט: קיה ישראל

מחירון קיה סטוניק 2023

כמה יעלה לכם הרכב קיה סטוניק GT Line של חברת קיה? רכב סטוניק חדש מסוכנות מורשית קיה יעלה לכם כ-130,000שקלים, תלוי בדגם שבחרתם ותוספות כמובן. הנה המחירון (נכון ל- 07/23)

קרדיט: קיה ישראל

לחצו למידע מלא והזמנת נסיעת מבחן בקיה סטוניק החדש

קרדיט: קיה ישראל

מה כדאי לדעת לפני שתיגשו לרכישה?

במידה ואתם מעוניינים להשקיע ברכב מאיכות גבוהה, קיה סטוניק החדש יהיה מעולה עבורכם. בהשוואה לדגמים הקודמים אין ספק שמדובר בדגם יותר מאובזר, מאובטח וחסכוני. גם אם תבחרו ברכב חדש וגם אם תקנו ביד 2, כדאי שלפני הקנייה תעשו את כל המחקר הדרוש כדי לדעת הכל על הרכב. כמובן ניתן לרכוש קיה סטוניק מבעלות קודמת, לחצו לצפיה בלוח רכב קיה יד 2

כמו כן מומלץ לפנות לסוכנות רכב מהימנה, שתעמוד לצדכם בתהליך הרכישה ותבטיח שתקבלו תמורה מצוינת למחיר ששילמתם. בנוסף, מומלץ לכם לחשוב טוב טוב על אילו צרכים ישמש אתכם הרכב. מדובר ברכב בעיקר לצרכי עבודה? רכב משפחתי? רכב לנסיעות ארוכות או לנסיעה בתוך העיר? אם תשאלו את השאלות הנכונות, תוכלו לדעת שבחרתם ברכב הנכון. את השאלות אתם לא צריכים לשאול רק את בעלי המקצוע מהסוכנות אליה אתם ניגשים, אלא גם אתם עצמכם. כך תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה החכמה, המשתלמת והמושלמת ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here