כל היתרונות בהתקנת מראה פנורמית

0
895
מראה פנורמית
קרדיט PIXABAY

ניתן לומר באופן חד משמעי כי למרבית המראות הפנורמיות מגוון רחב של יתרונות בולטים ומשמעותיים בכל הנוגע לתחום הבטיחות בכביש, מניעת תאונות וכן גם כניסה ויציאה בטוחה מחללי החניונים השונים. מראות פנורמיות הן למעשה מראות המיוצרות בצורה קמורה אשר מבוססות על עיקרון פיזיקלי אשר מאפשר למראה להעניק למתבונן שדה ראיה של 90 מעלות וכך למעשה לפתור את בעיות שדה הראיה השונות הנמצאות על פני הכבישים השונים ברחבי הארץ. המראות הפנורמיות מהוות פתרון יעיל שעל כן התקנתו מהירה, יעילה וכרוכה בעלות כספית לא יקרה כלל, במגוון הצמתים השונים בהם שדה הראיה מוגבל ומופחת ומנגד נפח התנועה בהם נמוך כך שלא ניתן להציב בהם רמזורים. אז במידה ואתם מחפשים אחר דרך בה תוכלו להביט בנוחות בכל הנמצא בסביבת הדרך שלכם על פני הכביש, התקנת מראה פנורמית עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם.

יתרונות המראה הפנורמית

ראשית, מדובר באביזר בטיחות אשר הוכיח את עצמו פעם אחר פעם שיעיל ואפקטיבי שעל כן כרוך בהשקעה כספית נמוכה הרבה יותר מהתקנת רמזורים. תהליך התקנת המראה הפנורמית הינו תהליך קל, מהיר ופשוט וכן, אין כל צורך בתחזוקה שוטפת ותחזוקה כלל, למעט מקרים חריגים כמו אלימות וכדומה. נוסף על האמור, מראה פנורמית הינה מראה יעילה מאוד מבחינה בטיחותית, שכן מחקרים שונים אשר נערכו בחו"ל העלו באופן חד משמעי כי מראה פנורמית גורמת להפחתה בכמות תאונות הדרכים בצמתים ושטחים בעלי שדה ראייה מוגבל. על כן חשוב לציין כי חזיתה של המראה ברוב המקרים תהיה עשויה פוליקרבונט גמיש או אקריל ובגב המראה חומר פלסטי קשיח ועמיד, פוליקרבונט הינו חומר חזק ועמיד מפני מקרים אפשריים של שברים ופגיעות שונות.

סוגי מראות פנורמיות

  • מראה כדורית – מראה פנורמית כדורית הינה מראה אשר מיוצרת בסין. מראה אשר עשויה פוליקרבונט ונוצרת בתהליך אשר נקרא ואקום פורמינג. הצורה של המראה הכדורית היא למעשה חצי כדור ועל כן מתאימה להתקנה על פני התקרה או על קיר. המראות הכדוריות מגיעות בשני גדלים שונים, קוטר 40 סנטימטר וקוטר 90 סנטימטר.
  • • מראה פנורמית מפוליקרבונט – מדובר במראה פנורמית שמיוצרת בסין גם כן, ובמרבית המקרים מסופקת יחד עם אחריות למשך שנה. המראה העשויה פוליקרבונט כוללת תושבת להתקנה אשר מתאימה לעמוד בקוטר 2 צול או לחילופים 2.5 צול – בהתאם לקוטר של המראה שבחרתם. על מנת להתקין את המראה על קיר קיים צורך ברכישת מתאם.• מראה פנורמית מאקריליק – מראות פנורמיות אקריליות הן מראות אשר מסופקות יחד עם אחריות למשך שלוש שנים. המראות הפנורמיות האקריליות הם המראות הנפוצות והמובילות ביותר בשוק המראות הפנורמיות וכן מוכיחות את עצמן כמראות האיכותיות ביותר מבין שאר המראות הפנורמיות. מדובר במראה פנורמית אשר מיוצרת מחומרי הגלם המשובחים ביותר בכל הנוגע לתעשיית המראות וכן עמידות וחזקות בהתאם. מראות פנורמיות מאקריליק ברוב המוחלט של המקרים יהיו מתאימות להתקנה בכל מקום. ניתן להשיג את המראות בכמה קטרים שונים והם 45, 60, 80,90 ו-100 סנטימטר.לסיכום, בעת תהליך בחירת המראה הפנורמית עליכם להביא מספר פרמטרים שונים בחשבון בהתאם למיקום ההתקנה, מטרת השימוש והתקציב העומד לרשותכם. ברוב המוחלט של המקרים המראה הפנורמית המומלצת ביותר הינה מראה אשר משלבת את מירב היתרונות, היא המראה הפנורמית האקרילית. ניכר כי קיים מגוון רחב של מראות פנורמיות אחרות אשר עשויות להתאים גם כן, אך חשוב כי תיקחו בחשבון את העלויות הכספיות הגבוהות ושאר החסרונות הכרוכות בכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here