ניהול מערך התחבורה כגורם משמעותי לחסכון עבור החברה

0
375
ניהול ציי רכב
קרדיט: pixabay

ניהול ציי רכב בין אם נעשה באמצעות מחלקה ייעודית בחברה ובין אם נעשה באמצעות חברה חיצונית, מהווה גורם חשוב שיכול לתרום רבות לכלכלה של אחזקת ציי הרכבים של החברה ובעיקר יהווה גורם המונע עוגמת נפש מיותרת שיכולה להגרם מטעויות שעשויות להיעשות עקב אחזקה לקויה של כמות רכבים בינונית או גדולה. יש להתייחס בצורה מחמירה לכל הקשור לניהול ציי הרכבים שכן בעזרת ניהול נכון אפשר לייצר נהגים מיומנים, בטוחים וטובים שיעברו הדרכות מדי תקופה וינהגו על פי החוקים ובזהירות בכביש.

התפקידים החשובים של מנהל מחלקת התעבורה בחברה

העסקת קצין בטיחות בתעבורה חוק במדינת ישראל. תפקידו כולל מספר היבטים בין אם הם בירוקרטיים יותר ובין אם הם ברמת האנשים עצמם. כלומר, עליו לפקח על הרכבים, לדאוג לניירת הנדרשת, לטפל בדוחות תעבורה, לתחקר תאונות של נהגים בחברה ולהוציא דוחות ומסקנות, לתת מענה לאירועי תעבורה שדורשים מענה מידי, להדריך את הנהגים ולפקח עליהם ועוד. נראה כי תפקידיו של קצין הבטיחות הם רבים וחשובים שכן מדובר על בטיחות האנשים שעובדים בחברה וכן על כאלו שייפגשו איתם בכביש. אם אתם חברה גדלה שמחזיקה רכבים ועדיין אין לכם מנהל של הרכבים, בידקו מהיכן אתם יכולים לקבל שירותים אמינים של קצין בטיחות בתעבורה שתוכלו לסמוך על עבודתו האמינה ולשלב אותה בחברה שלכם.

כמה תצטרכו לשלם על שירות של מנהל אחזקת רכבי החברה?

גובה השכר של קציני הבטיחות משתנה כתלות בסוגי הרכב המפוקחים, פיזור הסניפים בחברה, היקף המשרה של הקצין, דרישות המעסיק והוותק של הקצין. כמובן שקיים שוני בין קצין שאחראי על צי של אוטובוסים לבין זה שאחראי על צי של מלגזות או אופנועים. אם אתם צריכים שירות של קצין בטיחות בתעבורה זה הזמן ליצור קשר עם החברה של ליז ג'יקובסון- שירותי בטיחות בע"מ שנותנת מענה רחב כבר 30 שנה בכל מה קשור לענייני בטיחות בתעבורה בצורה המקצועית והאדיבה ביותר. היא תתאים עבורכם את קצין הבטיחות האידאלי לחברה שלכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here