הובלות ת"א עם ביטוח

0
1257
הובלות ת
מקור freepik

לא כל מי שנזקק לחברת הובלות ת"א, מודע לכך אבל יש חברות הובלה שעובדות ללא ביטוח, מה שמסכן את התכולה שלכם.

בתל אביב פועלות כמה וכמה חברות שיש להם ניסיון בעברת דירות והם גם מכירים את כל הסמטאות והרחובות, ויודעים לתאם לכם הובלה בשעות בלי לחץ והכי חשוב הן יכולות להעביר את תכולת הדירה שלהם בבטיחות רבה.

בטיחות של תכולה דורשת מחברת הביטוח לערוך פוליסת ביטוח לגבי חפצים או ריהוט או כל מוצר אחר של לקוחות, אשר נפגע במהלך העברת הדירה. ייתכן כי העמדתם מוצר כלשהו בצורה לא נכונה, לא תמכתם בטלוויזיה באמצעים שונים בתוך המשאית והמקרר שהשכיבו איבד את כל הגז וגם המדחס שלו הפסיק לפעול. אלה הם דברים שעלולים לקרות אבל השאלה היא מי יפצה אתכם על כך?

מובילים רק עם חברה מוכרת

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את חברת הובלות שעושה לכם את העברת הדירה זה אם יש לה פוליסת ביטוח, אם אין לה וותרו עליה ומצאו חברה מסודרת שיש לה ביטוח. זה יגן על התכולה שלכם במקרה חלילה של אובדן, גניבה או נזק.

מכיוון שתל אביב היא עיר שאפשר לראות בה הרבה חברות הובלות זולות שמעבירים סטודנטים מדירה לדירה ואנשים ממקום למקום, יש חשש שתתחברו לחברה לא מוסמכת ולא מוכרת שלא תעניק לכם שירות טוב ומכך עליכם להיזהר.

איך בוחרים חברת הובלות?

אתם חייבים לבחור בחברת הובלות ת"א שיש לה כתובת ויש לה אתר והיא לגמרי לא אנונימית. חברה שיש עליה חוות דעת והמלצות טובות. שהיא מכירה את תל אביב ויודעת מתי להגיע. שהיא עומדת בזמנים וכאשר מדובר על דירה גדולה, אז יש לה מספיק אנשי צוות שעובדים אתה ויכולים להשתלט על דירה גדולה.

כל אלה יקבעו את רמת ואיכות השירות שאתם תקבלו. אל תתפשרו על חברה לא מוכרת שאולי יכולה להיות זולה יותר, אבל עלולה גם לגרום לכם לנזק. מחיר זול צריך לגרום לכם לחשוד שאולי מדובר בחאפרים מקצועיים ששברו כבר כמה טלוויזיות בדרך…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here