כמה עלה להשכיר רכב מסחרי?

0
1709
כמה עלה להשכיר רכב מסחרי?
מקור FREEPIK

כל חברת השכרת רכבים אשר מחזיקה כחברת השכרה מכובדת, מחזיקה ברכבים מסחריים, כך שישנה האפשרות לשכור רכבים מסחריים. רכבים אלה, ניחנים ביכולת נשיאה גדולה, הן מבחינת המשקל, נפח הובלה גדול ויציבות על הכביש. לפעמים ישנן אנשים שמעוניינים להתארגן לקראת טיול משפחתי, כשאר מדובר על יותר מ-7 איש, כך שהפתרון הנכון והמשתלם ביותר, הוא לשכור רכב מסחרי. ניתן למצוא סוגים רבים של רכבים מסחריים כך שטווח המחירים יהיה שונה. יש לגשת לחברת השכרת רכב, אשר מחזיקה בצי גדול של רכבים, כך שהבחירה שלכם תתאים הן לגודל הרכב והן לתקציב שברשותכם.

ניתן לשכור רכב מסחרי עם קבינה סגורה או פתוחה, כאלה שהם בעלי קבינה גדולה או קטנה, גבוהה או נמוכה. ישנם רכבים מסחריים שניתנים להשכרה כאשר הדגש הוא יותר על מקום לנוסעים. יש לציין כי השכרת רכב מסחרי, עשויה לנוע בין 300- 800 ₪ ליום. גם מי שמתכנן לעבור דירה, יכול לשכור רכב מסחרי למטרת הובלה, מה שיחסוך עבורו כסף רב, כאשר מחיר ההובלה יעבור את הסכום של 1500 ₪ לפחות והוא עצמו יוכל לשכור רכב מסחרי בעלות של פחות משליש ממחיר ההובלה ולהוביל בעצמו את החפצים מהדירה הישנה לדירה החדשה.

ככל שהרכב המסחרי יהיה חדיש גדול ומאובזר מחיר ההשכרה יהיה גבוה יותר

יש לציין, כי ככל שהרכב יהיה חדיש יותר, גדול ומאובזר יותר כך מחיר ההשכרה יהיה גבוה יותר. ניתן בכל זאת לחסוך בעלות של ההשכרה של רכב מסחרי, אם תיפנו לחברת השכרת רכבים מסחריים, אשר מחזיקה בצי רחב ומגוון של רכבים מסחריים. כך כאשר המבחר יהיה גדול ורב יותר, תוכלו למצוא רכב מסחרי אשר יתאים לתקציב האישי שלכם. יש לבחור חברת השכרה ששמה הולך לפניה והיא מתחזקת את הרכבים שהיא מציעה להשכרה ברמה גבוהה. את הרכב המסחרי אשר ברצונכם לשכור יש לשכור כאשר הוא מגיע עם מכל דלק מלא. הרכב מגיע עם ביטוח ואתם צריכים רק להתחיל בנסיעה שלמטרתה שכרתם את הרכב המסחרי.

בחברות השכרת רכבים קטנות, תתקשו למצוא רכב מסחרי שיתאים לגודל הרצוי לכם למטרת ההשכרה ולתקציב אשר עומד לרשותכם. במידה ואתם מעוניינים לשכור רכב מסחרי שיש בו מקום ל- 7-15 נוסעים, מומלץ לבחור את נוחות המושבים ולוודא כי ישנן חגורות בטיחות תקינות לצד של כל מושב. אם המטרה שלכם של השכרת רכב מסחרי היא להובלה, יש לבדוק את נפח תא המטען.  יש לציין כי השכרה של רכב מסחרי, כוללת מערכת מיזוג אוויר ורדיו דיסק. ברכבים חדישים תמצאו גם מערכת ניווט או מערכת DVD כאשר חברות להשכרת רכבים גובות על כך מחיר נוסף. יש להחזיר את הרכב עם מכל מלא ממש כפי שקיבלתם אותו.  

 מדוע משתלם לחברות השונות לשכור רכבים מסחריים?

ישנם צרכים שונים שלמענם למעשה אנו זקוקים לשירותי השכרת רכב מסחרי, כך שישנם קריטריונים שעל פי הם אנו נחפש את הרכב המסחרי האידיאלי להשכרה עבורנו. למשל בעלי עסקים אשר מעוניינים לשכור רכבים במקום לרכוש, מה שיגרום להם לחיסכון, להצעת השכרת רכב מסחרי שתשתלם להם ביותר וחיסכון באחזקת הרבים. מיותר לציין כי השכרת רכב מסחרי של  כשאר חברות מעוניינות בדיל זה, נחשבת כהוצאה מוכרת לצרכי מס.

ישנן חברות השוכרות רכב מסחרי למטרת שינוע עובדים או נוסעים. לסיכום, בעלי עסקים רבים מתמודדים עם צרכי השכרת רכבים מסחריים שהם משתנים וגמישים והם יבחרו רכבים אשר מציעים את הנתונים המתאימים למטרתם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here