השכרת רכב בארץ: כמה זה באמת יעלה לכם – ואיך חוסכים בהוצאות?

0
1927
השכרת רכב בארץ: כמה זה באמת יעלה לכם - ואיך חוסכים בהוצאות?
קרדיט PIXABAY

השכרת רכב לכל זמן ומטרה מהווה הזדמנות מצוינת להימנע משימוש בתחבורה הציבורית או לחלופין הוצאה משמעותית בעבור החזקת רכב. כיצד תוכלו לבצע את תהליך ההשכרה במהירות ועם חיסכון כספי? על כך – במדריך הבא.

השכרת רכב בארץ: שינוי מדיניות המאפשר לכל אחד לבצע השכרה בעבור כל מטרה

אם בעבר האופציה של השכרת רכב הייתה אופציה יקרה למדי, כיום בזכות חברות מובילות בתחומן ניתן לבצע את תהליך ההשכרה באופן מותאם אישית ועם אפשרות להשכרה לכל מטרה – בין אם מדובר בהשכרה של רכב יוקרה לקראת יום החתונה, או השכרת רכב לטווח הארוך, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. 

למעשה, אם עד לפני מספר שנים נדרש היה להגיע באופן פיזי לסוכנות הרכב כדי לבצע את ההשכרה, כיום ניתן דרך האתר לבצע את ההזמנה ולאסוף את הרכב ממספר נקודות בפריסה ארצית. בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה של השכרת רכבים שרק הולכת ותופסת תאוצה, לא רק בשל ההיבט של השכרת רכב בהתאמה אישית אלא גם בשל שלל יתרונות, כולל שינוי במדיניות של החברות אשר מאפשר לכל נהג לבצע את ההשכרה באופן מהיר, יעיל ואפילו חסכוני.

מהם היתרונות של השכרת רכב?

כאשר שוכרים רכב מחברה מקצועית ניתן להתאים את הרכב לצרכים שלכם. כך לדוגמה, אם אתם מתכננים לעבור דירה ניתן לשכור רכב גדול שעליו תוכלו להעמיס את כל החפצים שלכם. אם אתם רוצים לצאת עם כל בני המשפחה לטיול, ניתן לבצע השכרה של רכב עם 7 מושבים – ובכך ליצור פתרון תחבורתי זמין אך גם יעיל. נוסף לכך, לתהליך של השכרה אין התחייבות מצדכם ואתם יכולים בהתאם לכך להימנע מהוצאה כבדה של תשלומים בעבור החזקת רכב, דלק וכן תשלומים הנלווים לטיפול ברכב בבעלותכם. יתרה מכך, כאשר מבצעים השכרה של רכב מחברה ניתן לקבל יתרון משמעותי בכל הקשור לאיתור חנייה: רוב החברות מאפשרות לקבל חנייה שמורה ובהתאם לכך לחסוך את השיטוט הארוך בין חניונים. יתרון נוסף הוא כמובן סוג הרכב. 

חברות הרכב המובילות בישראל מציעות רכבים יוקרתיים וחדישים אותם ניתן לשכור ליום או לתקופה ארוכה, במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת ואף חסכונית, וזאת בשל העובדה כי בלא מעט אתרים, ניתן לקבל הנחות שונות (במסגרת הזמנה באתר כמובן).

מהו טווח המחירים בעבור השכרת רכב?

טווח המחיר בעבור השכרת רכב משתנה בהתאם לדגם של הרכב, האם מדובר ברכב ידני/אוטומט, הגודל של הרכב וכמובן טווח הזמן שבמסגרתו תרצו לבצע את ההשכרה. לדוגמה, השכרה של רכב מסוג פג'ו, פיאט ומאזדה בעבור יום אחד תעלה בין 200-250 ₪, לשבוע בין 1,000-1,500 ₪ ולחודש המחיר מגיע ל-3,800 ₪ בממוצע – כמובן שהמחירים משתנים מסוכנות לסוכנות, ורצוי להתעדכן מול הסוכנות הרלוונטית מבעוד מועד. אגב, אם תרצו לשכור רכב קטן (עד 1,300 סמ"ק) מחיר ההשכרה פר יום מתחיל ב-150 ₪, אם תרצו לבצע את ההשכרה לסוף השבוע – המחיר יכול להגיע גם ל-400 ₪. לחודש מדובר בעלויות של בין 2,300 ₪-4,500 ₪. כאשר אנו בוחנים את הקטגוריה של רכבי היוקרה, כאן המחיר מתחיל ב-600 ₪ ליום ויכול להגיע עד 12,500 ₪ בעבור חודש. שימו לב מדובר בטווח של מחירים וניתן בהחלט לקבל הצעת מחיר משתלמת, באמצעות מספר פעולות פשוטות.

קבלת הצעת מחיר נוחה בעבור השכרת רכב

כדי לבצע השכרת רכב במחיר התואם את מסגרת התקציב שלכם נדרש לבצע מספר פעולות. ראשית, רצוי להשתמש באתרים מתמחים המאפשרים לבצע השוואת מחירים אונליין, וזאת בכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת בעבור השכרת רכב ליום, למספר ימים או אפילו לחודש. בנוסף, נצלו את ההזדמנות לטובת קבלת הנחות דרך סוכנות רכב המאפשרת לקבל הנחות בעבור השכרה אונליין, כמו גם לבחון איזו סוכנות מציעה לכם מחירים הוגנים התואמים את מסגרת התקציב שלכם. 

לסיכום, היכולת שלכם לבצע השכרת רכב ע"פ דרישה קיימת. כדי שתוכלו לנצל את ההזדמנות, השקיעו את הזמן לטובת חקר שוק מקיף ואיתור של ספק מוביל אשר ידע לספק לכם לא רק הצעת מחיר מצוינת אלא גם שירות אישי המבוסס על זמינות מלאה, חיסכון בזמן והתאמה מדויקת לצרכים שלכם לצורך בחירה נכונה של רכב להשכרה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here