מה חשוב לבדוק לפני שקונים רכב עבודה לבעלי מקצוע?

0
1617
מה חשוב לבדוק לפני שקונים רכב עבודה לבעלי מקצוע?
קרדיט pixabay

רכישה של רכב עבודה היא השקעה בעסק שלכם ואפשרות אמיתית לשדרג את התפוקה בכל יום עבודה. החל מאפשרויות האחסון ועד לצריכת הדלק – גלו את כל הדברים שאתם פשוט חייבים לדעת לפני שאתם מצרפים שותף חדש לעסק שלכם.   

עלות – הפרמטר החשוב ביותר

המחיר של כלי הרכב הוא הוצאה גדולה לעסק שלכם ולכן חשוב לצמצם אותה עד כמה שניתן. במידה ואתם מתכוונים לרכוש רכב חדש מהחברה, כדאי לכם לעשות סקר שוק מקדים ולבדוק אילו אופציות משתלמות מחכות לכם. במידה ואתם רוכשים רכב משומש, כדאי לבצע בדיקה במכון איכותי בכדי לא להיתקע עם רכב אשר נראה טוב על הנייר אבל מחייב אתכם להגיע קבוע למוסך.

אמינות – פחות ביקורים במוסך

בעוד שכל המותגים הגדולים אשר מגיעים לישראל מתגאים באמינות גבוה, חשוב לבדוק אילו דגמים באמת מספקים את הסחורה. שווה להתייעץ עם מוסכניקים אשר מטפלים בציי רכב של חברות ענק, לשאול קולגות לענף ולעיין בפורומים אינטרנטיים אשר עוסקים בתחום המוטורי. מעט שיעורי בית יחסכו לכם שעות של תיקונים במוסך ואין סוף הוצאות מיותרות.

צריכת דלק – המפתח לחיסכון

צריכת דלק נחשבת (ובצדק) לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירה של רכב עבודה חדש. חשוב לזכור שבכדי לרכוש רכב עבודה יעיל, פשוט חייבים לשים לב לכמות הקילומטרים שכל ליטר דלק יעניק – בדרכם למשימה הבאה שלכם. שימו לב לנתונים הרשמיים של יצרני הרכב אבל אל תהססו לשאול גם אנשים אשר נוהגים ברכב שאותו אתם רוצים לרכוש – כדי לוודא שאכן לא מדובר בזללן דלק.

סוג המנוע – שילוב בין עוצמה לחיסכון

סוג המנוע והאיכות שלו ישפיעו באופן ישיר על סוג הדלק, כמות הטיפולים ואיכות הנסיעה. לכן, חשוב להעדיף מנועים בעלי עוצמה – אשר יאפשרו לכם להגיע לעבודות במסלולים מאתגרים ולצלוח עליות באופן קל ופשוט. שאלו אודות ההספק של המנוע וכוחות הסוס שלו בכדי לקבל מושג אודות היכולות האמיתיות שלו וחווית הנהיגה שלה תזכו.

נוחות הנסיעה – כי אתם שעות בדרכים

מכיוון שאתם נמצאים שעות ארוכות בדרכים, זה קריטי שתוכלו ליהנות מנסיעה נוחה. שימו לב לסוג המושב, להרכב החומרים שלו (אתם לא רוצים להזיע כשאתם בדרכים) ובדקו האם אפשר לכוון אותו כדי שיתאים בדיוק לגופכם. גם איכות המזגן וסוג האבזור ישפיעו על נוחות הנסיעה ולכן אין בריכה אחרת מלבד לקחת את המכונית לנסיעת מבחן ארוכה.

אפשרויות אחסון – לעבודה קלה יותר

אם בעבר היינו עוסקים בגודלו של תא המטען, כיום אנו יודעים שדווקא הנדסת האנוש ומספר מקומות האחסון – הם שם המשחק! כדאי לרכוש רכב אשר יאפשר לכם לבצע פריקה וטעינה מהירה של הציוד שלכם ויחסוך זמן יקר בכל קריאה לעבודה. למעשה, שווה אפילו להגיע עם כלי העבודה שלכם לאולם התצוגה ולראות אם הרכב מתאים לצרכים האינדיווידואליים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here