איך לשמור על מראה יוקרתי ברכב

0
1566
איך לשמור על מראה יוקרתי ברכב
קרדיט שטיחים לרכב טסלה בהתאמה אישית sasa.co.il

בימינו שוק הרכבים מתפתח ונמצא בתאוצה מתמדת. מרבית בעלי רכבים (בין אם מדובר ברכב חדש, רכב יוקרה או רכב יד שניה) שואפים לשמור על מראה נקי מסודר ואסטטי בדיוק כמו שהוא יצא מסוכנות הרכב ואף לשדרג אותו.

ישנם מספר דרכים לשדרג את נראות הרכב. אחד הדברים המשפיעים ביותר על נראות פני הרכב הם שטיחים לרכב המקנים מראה מעוצב אלגנטי ויוקרתי. כיום, קיים מגוון רכב של שטיחים לרכב בצורות, צבעים וחומרים שונים.

לפני שאתם רצים לקנות את השטיח הבא שלכם, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את השטיח שיענה על כל הדרישות שלכם.

שלב ראשון: התאמת השטיחים לרכב

הידעתם? שטיחי רכב לא תקינים עלולים לפגוע בבטיחות הנסיעה ובמיוחד כאשר מדובר בשטיח של הנהג. בלאי השטיחים יכול להיווצר ממספר סיבות: חורים בשטיח הנהג, מחסור בחיבור לרצפת הרכב או חיבור לא בטיחותי, אי התאמה של שטיחים לדגם הרכב. בשל סיבות אלו, חשוב להחליף את שטיחי רכב מיד לאחר גילוי הפגם. לא פחות חשוב לדאוג שהשטיחים יתאימו לדגם הרכב שלכם. כמו כן, תמיד כיף לראות שהשטיחים לטעמכם ומתאימים לעיצוב הרכב. שטיחים לרכב Premium מותאמים לדגם הרכב ומתחברים לרצפת הרכב בצורה יציבה ובכך תורמים לבטיחות הנסיעה. בנוסף, שטיח מסוג זה מותאם בצורה מושלמת לרצפת הרכב ולא מפריע לתפעול דוושות הרכב במהלך הנסיעה. מגניב, לא? ?

שלב שני: ממה עשוי השטיח

סוג החומר שממנו מיוצר השטיח, הוא המרכיב העיקרי שאליו כדאי לשים לב. לרוב תמצאו שטיחים לרכב מגומי או שטיחים לרכב מבד (לבד) ולכך יש השפעה ישירה על בריאות הנוסעים ברכב. יכול להיווצר ריח לוואי לא נעים, הם לא עמידים למים ונוזלים אחרים ובנוסף מתלכלכים מהר וקשים לניקוי. לכן, לפני שאתם בוחרים את השטיח הבא שלכם לרכב, מומלץ לברר מה החומר ממנו עשויים השטיחים.

שלב שלישי: עיצוב וייחודיות

להתפנק, להתפנק, להתפנק… אחרי שדאגתם לבריאות שלכם והתאמתם את השטיח לרכב, מגיע החלק הכיפי. כל אחד רוצה שהשטיחים יתאימו לסלון הרכב, ייראו מעוצבים ושיפגעו בול בטעם שלכם. חשוב לזכור, כי בחירת עיצוב השטיחים הוא בונוס. תמיד נחמד לבחור את צבע השטיח ובכך נוסיף לייחודיות הרכב ונשמור על מראה מקורי ומעוצב. אם החלטתם לשדרג את השטיחים ברכב, למה שלא תיהנו משטיחים בטיחותיים, בריאים ומעוצבים?

שדרוג השטיחים

לאחר שחיפשתם, התעניינתם וחקרתם ברחבי הרשת והחנויות ישנו סיכוי גבוה שעדיין לא מצאתם שטיחים שיענו על כל הדרישות שלכם. חברתSASA  הינה חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק שטיחים לרכב העומדים בכל הקריטריונים המפורטים למעלה ואף יותר. רוצים שטיחים מעוצבים, עשויים מחומר פולימר מודרני ברמת גימור גבוהה השומר על הבריאות שלכם ושישרת אתכם לאורך זמן? שטיחים לרכב SASA ניתן לרכוש דרך האתר ברכישת אונליין ולקבל עם שליח אישי עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here