השכרת רכב לעסקים – מתי כדאי להשכיר רכב?

0
2603
השכרת רכב לעסקים - מתי כדאי להשכיר רכב?

יש לא מעט מקרים בהם השכרת רכב לעסקים היא עניין משתלם המצדיק את ההוצאה. לקוח פוטנציאלי שמגיע מחו"ל ורוצים לתת לו מקסימום אירוח, שותף עסקי שמגיע למספר פגישות מרוכזות, או כחלק מהשארת רושם חיובי בפגישת עסקים חשובה – כל אלו סיטואציות בהן השכרת רכב יכולה לשמש אתכם נפלא בעולם העסקים. בואו ונתחיל – מתי כדאי להשכיר רכב?

השכרת רכב ליום

אומרים שקשה מאד להתגבר על רושם ראשוני. נניח שקבעתם פגישת עסקים חשובה עם משקיע פוטנציאלי. כבר זמן רב שאתם מנסים להרים את הסטארט אפ הבא שלכם והנה! מצאתם משקיע. הוא מזמין אתכם לפגישה. נכון, יש לכם בארון מכנסיים קצרים, סנדלי ים וגופיה – האם תשקלו להגיע עם אלו לפגישה חשובה שעשויה להשפיע על כל עתידכם המקצועי? קרוב לוודאי שלא. השכרת רכב, במקרה הזה, היא כמו חליפה באיכות טובה. בניגוד לחליפה טובה אחת בארון רכב היא השקעה בסדר גודל שונה לחלוטין והוצאה שוטפת גדולה, ולא תמיד נדרשת. אתם עובדים מהבית, מסתדרים היטב עם התחבורה הציבורית, משלימים עם מוניות או רכבים שיתופיים – וחוסכים לא מעט כסף בהוצאות השוטפות. אבל מה עם הפגישה? אתם באמת רוצים לסמוך שהאוטובוס יגיע בזמן וללא צפיפות גדולה מדי? תרצו להגיע לפגישה מזיעים ומקומטים? או להסתכל על השעון כי לקחתם רכב בדיוק לשעה וחייבים להחזיר בזמן? השכרת רכב לעסקים תפטור לכם את הבעיה במקרה זה. לא חייבים לתקופה ארוכה, מספיק יום ואתם מסודרים.

השכרת רכב לשבוע או שבועיים

לפעמים, השכרת רכב לעסקים חיונית לתקופות ארוכות מעט יותר. נניח ואתם גרים בתל אביב עם רכב עירוני קטן שמשמש לא רק אתכם אלא גם את בני הזוג והילדים. קיבלתם פרויקט קצר שידרוש מכם תנודתיות רבה. אתם לא רוצים להשאיר את המשפחה ללא רכב אבל גם לא רוצים להשקיע ברכישת רכב נוסף – השכרת רכב לעסקים תפטור גם במקרה הזה את צרכיכם. לא צריך שני רכבים באופן קבע – אבל לתקופה הקצרה עד לסיום הפרויקט, רכב נוסף יהיה שימושי.

רכב נוסף לתקופות קצרות יהיה גם שימושי במקרה בו מגיע אורח מחו"ל. השכרת רכב לצרכי אותו אורח: יזם, משקיע, לקוח או שותף, תאפשר לו עצמאות ותנודתיות שלא היה מקבל אחרת ולכם את השקט הנפשי לדעת שהוא מטופל היטב מבלי להפוך אתכם לנהגים צמודים לתקופת הביקור.

השכרת רכב לתקופה ארוכה

השכרת רכב לעסקים מתאימה גם לתקופות ארוכות יותר. אפילו אם נדרש רכב לתקופה של חצי שנה, לדוגמה, השכרת רכב היא הפתרון המתאים ביותר. בהשכרת רכב לתקופה ארוכה תזכו בהנחות משמעותיות לעומת השכרה לתקופות קצרות ומבלי להידרש להתחייבויות של שנים בליסינג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here