זכות קדימה לרכב ירוק

0
2718

כבישי הארץ מתמלאים בכל חודש באלפי כלי רכב חדשים שמגיעים אלינו ממדינות רחוקות מעבר לים. כל רכב חדש שמגיע הינו בעל פוטנציאל זיהום בהתאם לסוג המנוע שלו, מערכות הדלק ורמת הפליטה של מזהמים לחלל האוויר. בשנים האחרונות קיימת מגמה ברורה של ייצרני הרכבים אל עבר שמירה על איכות הסביבה והם עושים רבות על מנת לפתח מנועים נקיים יותר, שקטים יותר וירוקים יותר, או במילים אחרות – רכב ירוק.

רכב ירוק נוסע רחוק

כמובן שהדאגה לסביבה היא חשובה מאוד אך הלקוחות לא היו מעוניינים להתפשר על הביצועים של הרכבים החדשים שהם קונים. כאן נכנסו לתמונה מהנדסי הרכב שמביאים בכל שנה דגמים בעלי יכולות גבוהות תוך חיסכון מהותי בדלק ונסיעה בטוחה בכל סוגי תשתיות. אלה כמה מאפיינים חשובים בתוך רכב מיוחד כמו רכב ירוק:

  • מנוע היברידי (משולב) הוא חידוש שקיים אתנו כמה שנים. מדובר על מנוע חסכוני במיוחד שמציע פעולה על בסיס דלק רגיל וחשמל. החיסכון בא לידי ביטוי הן מהפן הכספי והן מהפן התחזוקתי שכן מדובר על מנועים אמינים מאוד שלא נוטים להתקלקל במהירות.
  • נסיעה במהירות סבירה תחסוך לכם דלק בכל מקרה וגם תשמור על השלדה של הרכב. בכל מקרה מומלץ לנהוג על פי החוק והמצב של התשתית.
  • יש להקפיד להגיע עם הרכב לכל טיפול בזמן. את הטיפול רצוי לעשות במוסך מורשה לפחות בשלוש השנים הראשונות שהוא נמצא אצלכם ויש עליו אחריות.
  • אם אתם מחליטים לקנות רכב חדש מליסינג כדאי ללכת על רכב היברידי. בכל מקרה מוטב לבדוק את ההיסטוריה של הרכב, לבחון אותו ולקחת אותו לבדיקה במוסך שאתם סומכים עליו.

יותר בטיחותי, יותר נוח

הרכבים החדשים שעולים על הכביש הם לא רק מהירים יותר אלא גם הרבה יותר נוחים ומשולבת בהם הנדסת אנוש חכמה. תא הנהג מוגן מאוד וברכבים רבים ישנן כמה כריות אוויר שיגנו עליכם במקרה של תאונה. כל מערכות הרכב הן מתקדמות ומשוכללות רמת הבידוד הינה גבוהה בהרבה ממה שהיה נהוג בעבר. כך ניתן לנהוג ברכב מבלי לשמוע את המנוע מרעיש ברקע, להתגונן מפני עצירות חירום של נהגים אחרים ולחזור הביתה בשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here