כיצד יתכן שמשאיות הובלה אינן מעורבות בתאונות דרכים?

0
2273
כיצד יתכן שמשאיות הובלה אינן מעורבות בתאונות דרכים?

הסטטיסטיקה העגומה אותה למדנו לקבל כחלק מהחיים כוללת תאונות דרכים רבות. התאונות הללו עשויות לעלות לנו ביוקר, בין אם במחירי התיקונים של הרכב או בין אם בנסיבות חמורות יותר. ייתכן ותופתעו לגלות כי נהגי המשאיות אשר עובדים בהובלות משרדים ודירות יוכלו להציע לאנשים רבים את השירות האמין והבטוח ביותר, זאת לאור אחוזים נמוכים באופן משמעותי בתאונות על הכביש.

ישנם לא מעט נהגים אשר מעבירים את מרבית יומם על הכביש, משאיות חלוקת סחורה ותובלת דלקים יכולים להיות רק חלק מן הדוגמאות לכך. לעומתן נוכל לראות כי משאיות הובלה נמצאות לאורך רובו של היום במקום ההעמסה או הפריקה. זאת בין אם מדובר בהובלת דירה או הובלת משרדים. אמנם נהגי משאית הובלה נמצאים בממוצע כ 10% מהזמן על הכבישים, אך עדיין חשוב לשים לב כי אנו מבצעים את הבחירה הנכונה ובוחרים בהובלה טובה עם מוביל טוב ואמין. כך למעשה נוכל להיות בטוחים כי הנהגים של המשאיות הינם אנשי מקצוע מיומנים אשר יוכלו בצע את עבודתם בצורה היעילה והבטוחה ביותר ואנו נוכל ליהנות משירותיו של המוביל האמין מכל.

ההבדל בין משאיות הובלת דירה למשאיות הובלת משרדים

חשוב לציין כי קיים הבדל גם בין נהגי משאיות להובלת דירות ולהובלת משרדים. לרוב נוכל לשים לב לכך כי משאיות אשר נועדו להובלת משרדים הינן עומדות תחת מעקב קפדני של נהלי החברה, זאת על מנת לעמוד בכל התקנים הבינלאומיים כדוגמת ISO, הפיקוח על תקינות המשאית, שעות השינה של הנהגים, מהירות השיוט ומשך הנהיגה הרצופה המותרת על פי חוק. הקפדה על נהלי הבטיחות הללו תבטיח כי אתם תוכלו ליהנות מהובלה בטוחה ואמינה אשר תעמוד בלוח הזמנים אשר נקבע מראש. זכרו כי העברת משרד בחברה גדולה תוכל להבטיח כי תהיה הקפדה רבה יותר על הנהלים וכי ההובלה תושלם בהצלחה יתרה.

תחזוקת צי הרכב טובה יותר בחברות ההובלה הגדולות

חשוב לציין כי יכולות תחזוקת הרכבים של חברות ההובלה הגדולות הינן מרשימות במיוחד. בדרך זו למעשה הן יכולות להבטיח את תקינותן המלאה של כל כלי הרכב שבבעלות החברה. חברה מסודרת כמו הובלות האחים יששכר, שמה דגש רב על כל נושא של תחזוקת משאיות ההובלות בחברה בכל עת, זאת על מנת למזער את כל הסכנות והתרחשויות תחבורתיות שליליות הן לטובת החברה ולקוחות ההובלה והן במאמץ הלאומי למניעת תאונות בכבישים.

בוחרים בחברת ההובלות הנכונה

על מנת לוודא כי כלל הרכוש והציוד אותו אתם מעוניינים להעביר, אכן יוכל להגיע אל יעדו בצורה הבטוחה ביותר, תוכלו לפנות אל חברת אחים יששכר- הובלה ואחסנה. החברה בעל ניסיון של מעל לשלושה עשורים בתחום ההובלות ומקפידה על העסקת המובילים והנהגים המקצועיים והאמינים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here