למה לקנות משאיות חדשות מהיבואן

0
2360
קרדיט לתמונה:https://depositphotos.com/223975560/stock-photo-white-truck-moving-freeway-sunny.html

היום יש הרבה אופציות לרכישת משאיות, בין אם מדובר על רכישת דרך אנשים פרטיים ובין אם מדובר על חברות שונות המציעות את שירותן. ובאותה עת, כל עסק היום נדרש למשאית אשר תשמש אותו להעברת הסחורה ממקום למקום. יש הרבה עסקים הבוחרים לשכור משאית כדי לחסוך בעלויות, אך לטווח הארוך בחירה זו אינה משתלמת. למה כדאי לקנות משאיות חדשות מהיבואן?

 

היתרונות ברכישת משאית חדשה מהיבואן

  • מגוון רחב – כאשר אנחנו רוכשים מהיבואן אנחנו יכולים לראות אל מול העיניים שלנו את כל האופציות המתאימות לנו וכך נוכל לעשות את הבחירה הכי נכונה לעסק. כמו כן, נוכל למצוא משאיות בגדלים ומשקלים שונים.
  • מחיר – בדרך כלל מה שקורה זה שהחברות הגדולות רוכשות את המשאיות מהיבואן וכשהן מעמידות את המוצר למכירה המחיר שהן גובות הוא גבוהה יותר מאשר המחיר של היבואן. כאשר אנחנו רוכשים היישר מהיבואן אנחנו אוטומטית מזילים את ההוצאה שלנו ונהנים מאותו מוצר איכותי.
  • ייעוץ מקצועי – איזה מקום יכול להעניק לכם ייעוץ יותר איכותי מאשר המקום המייצר את המוצר? כאשר אנחנו רוכשים את המוצר היבואן אנחנו תמיד יכולים לקבל ייעוץ והכוונה נכונה לפני שאנחנו עושים את הבחירה. אצל היבואן תוכלו לקבל מענה על כל השאלות אותן רציתם לשאול.

 

מהם היתרונות ברכישה של משאית חדשה דווקא?

כאשר אנחנו רוכשים מהיבואן אנו נקבל משאית חדשה, אך מולנו יש גם אופציות של משאיות משומשות מאנשים פרטיים, לעיתים גם המחירים יותר זולים. למה כדאי לנו לרכוש דווקא משאית חדשה?

  • אחריות – תמיד צצות בעיות לאחר רכישת משאית משומשת – אלו טבע הדברים. אנשים חושבים שרכישת מוצר זול יותר תחסוך להם כסף, אך כאשר מדובר על טיפולים של משאיות ההוצאות הן גבוהות ולעיתים כבר משתלם לנו לרכוש משאית חדשה. כאשר אנחנו רוכשים משאית חדשה מהיבואן אנחנו מקבלים את אחריות היצרן לתקלות שיכולות לצוץ ואין אנו צריכים לשלם עבור הטיפולים.
  • הוצאה חד פעמית – יש עסקים שמעדיפים לשכור את המשאית ובכל חודש להוציא סכום מסוים עבור זה. אם נסתכל קדימה נראה שמדובר פה על הוצאה לא משתלמת, בעיקר בגלל שכל חודש בחודשו אנחנו מוציאים סכום נכבד על המשאית. אם אתם משתמשים במשאית באופן שוטף אין סיבה שלא תרכשו אחת מאשר לשכור. גם רכישה אצל היבואן יכולה להתבצע בפריסת תשלומים נוחה לכל עסק.

 

שימו לב

כל הוצאה שיש לכם בעסק צריכה להיות מחושבת, יש אנשי מקצוע המתמחים בבחירות אלה. אם אתם עסק שרץ כבר הרבה זמן, תמיד עדיף לכם לרכוש מאשר לשכור, במיוחד כאשר מדובר על רכישה מהיבואן. רכישת משאיות מהיבואן הוא הפיתרון הנכון ביותר לעסק שלכם, רכישה מחברות אחרות רק תגרום לכם להוצאה כספית כבדה יותר. אל תהססו לשאול כל שאלה שעולה לכם בראש כאשר אתם נמצאים אצל חנות היבואן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here