המדריך לחתונות מעל 700 אורחים

0
1553
המדריך לחתונות מעל 700 אורחים
קרדיט pixabay

חתונה הינה אירוע חשוב מאוד בחיי הזוג הצעיר ומשפחותיהם. האירוע מורכב, בין היתר, בגלל שמעורבות בו שתי משפחות, ולכן, יש צורך להכינו היטב. לכל חתונה אשר מוזמנים אליה לפחות 700 אורחים יש להיערך היטב על מנת שהיא תתנהל כהלכה. ההכנות כוללות הכנות אישיות של הכלה, החתן והמשפחות והכנות אחרות הקשורות להפקת הפרויקט. בין היתר: בחירת אולם, הזמנת קייטרינג, צלמי חתונות, די ג'יי ובעלי מקצוע אחרים, וכן, קביעת רשימת המוזמנים וארגון ההסעות לאירוע. הכול חייב להתנקז לפרק זמן קצר, יחסית, של מספר שעות וכל ההפקה חייבת להיות מתוזמנת היטב.

יתרונות להסעה מאורגנת

מרבית  החתונות נערכות בלילה. במקרים בהם  האירוע  מתקיים במקום מרוחק יש סיבות טובות מאוד להזמין הסעה מאורגנת. היא יכולה לאסוף את  האורחים בנקודות איסוף שונות לאורך ציר הנסיעה ואף להחזירם לאותה נקודה בשעת לילה  מאוחרת. כך, אורחים רבים לא יישבו מאחרי ההגה לאחר ששתו אלכוהול ולאחר ערב ריקודים מעייף. הסעות לאירועי חתונה  ניתן להזמין בחברת הסעות  המתמחה בכך ובהסעות מגוונות אחרות. ניתן להזמין מיניבוסים בעלי 9 עד 20 מקומות, מידיבוסים או אוטובוסים שמסוגלים להסיע כ 50 נוסעים ויותר. כל רכבי ההסעות הללו מותאמים להסעת נוסעים בטוחה ונוחה. יש בהם מושבים גבוהים ונוחים, מערכות מיזוג אוויר,   מולטי מדיה ותאורה, חלונות פנוראמיים והצללה עבורם, מקומות אחסון ועוד.

רכבים מודרניים

הנסיעה מתבצעת ברכבים בעלי מרכב ושלדה חזקים שמצוידים במתלים איכותיים שמרככים את הטלטולים והקפיצות בנסיעה. נהגי  ההסעות הינם אדיבים ומסורים ושומרים על רכבים נקיים. הם ינהגו בזהירות רבה ויביאו את נוסעיהם בבטחה אל אולם האירועים או לכל אתר אחר בו החתונה נערכת. הם מצוידים באפליקציות ניווט מודרנית שמתוות את מסלול הנסיעה המהיר והקצר ביותר. הרכבים מטופלים ומתוחזקים היטב על פי נהלים מסודרים ובהשגחת קציני בטיחות רכב. כל אוטובוס או רכב אחר שנועד להסעת נוסעים עובר טיפולים במוסכים מורשים. נסיעה מאורגנת כזאת מייתרת את  הצורך בשימוש של רכבים פרטיים של האורחים ותורמת לנוחיותם.

לוחות זמנים

הסעות לחתונה מתבצעות על פי לוח  זמנים הנקבע על ידי מפיקי האירוע ונערכות בכל שעה בה החתונה מתקיימת. נסיעה בקבוצה  מאורגנת יכולה להעשיר את חוויות האורחים, במיוחד אם הם קרובי משפחה וחברים אינטימיים. במהלך הנסיעה לאירוע ניתן להחליף חוויות, לשוחח, להכין ברכות ועוד. לחילופין, יכול כל אחד למצוא את  המרחב המרווח שלו ולעסוק בענייניו. לנמנם, לצפות בנוף, לקרוא עיתון, להשתמש בטלפון הנייד ועוד. האורחים יגיעו נינוחים לחתונה וישירות לקבלת הפנים המתוכננת. כך גם לא יהיו עיכובים בטקס החופה עקב איחורים.  בעת הנסיעה חזרה  יגיעו כולם בבטחה אל ביתם. השימוש בהסעות מאורגנות מכבד מאוד את האורחים ותורם רבות לחוויית החתונה. רבים מהאורחים המגיעים מרחוק יכבדו עקב זאת את בעלי השמחה ויגיעו לחגוג עימם.

מחירים

חברת הסעה מקפידה על כך שרכבי ההסעה יהיו מדגמים מודרניים ומשנתונים מתקדמים. כך, יהיו ברשותה רכבים בעלי מפרט מודרני ועשיר, וכאלו אשר הסיכוי לתקלות בהם הוא אפסי עד נמוך. יחד עם זאת, הנהלת החברה ערוכה למצבים בהם נוצרות תקלות ברכבים. כאשר נהגים חולים לפתע ועוד לפני האירוע ואפילו בעת ההסעה עצמה. הדבר מספק ביטחון נוסף למפיקי ובעלי האירוע. תעריפי הסעות נקבעים על פי פרמטרים שונים ובין היתר, מספר השעות הנדרשות, המרחק שצריך לעבור, מועד ההסעה ופרמטרים אחרים נוספים. כל לקוח יכול לקבל מידע מקיף על האפשרויות העומדות לפניו, וכן, ייעוץ לגבי נושאים שונים. מומלץ לשכור שירותי חברה בעלת מוניטין בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here