לשמור על הרכב עם חיישני רוורס

0
865
חיישני רוורס כולל התקנה
Credit: Pixabay.com

רכב הוא כלי מדהים, המאפשר לנו להגיע בקלות יחסית לאן שאנחנו רוצים, בזמן קצר והוא מאפשר לנו גמישות וחופש. אך הרכב הוא גם כלי מסוכן, שמצריך ערנות, זהירות ושליטה מירבית בו. גם אדם ששולט ברכב בצורה מלאה, בעל מיומנות וניסיון רב של נהיגה בכבישים לעיתים דעתו מוסחת יותר מהרגיל. בעת נסיעה אחורה, כלומר במצב רוורס, הקושי הופך לגדול יותר, כיון ששדה הראיה שלו קטן והוא עשוי לפספס פרטים קטנים בכביש או לא לחשב נכון את המרחק מאובייקטים אחרים שנמצאים מאחוריו. ישנם פתרונות רבים כיום למצבים כאלו – אחד מהם הוא חיישן רוורס. חיישני הרוורס מתריעים לנהג על קרבה לרכבים אחרים, אנשים או מטרדים אחרים בכביש במצב של נסיעה לאחור על ידי השמעה של צליל. הם מאפשרים לו להיות מודע למרחק מאותם אובייקטים שנמצאים מאחוריו ובכך לאפשר לו שליטה גדולה יותר. כיום ניתן לקנות חיישנים באופן עצמאי ללא התקנה, או פניה למוסך לרכישת חיישני רוורס כולל התקנה.

להנות מהדרך

מרביתנו מבלים הרבה שעות במכונית שלנו – בנסיעה לעבודה, לגנים או לבתי הספר, לסידורים שונים בתוך העיר ומחוצה לה, לחברים ונסיעות לטיולים, חופשים ופנאי- קרובות ורחוקות. לא משנה אם הנסיעה היא לבד או בחברה של אנשים אחרים, לכל אחד יש דרך להנעים את הדרך- להתעדכן בחדשות ברדיו, להקשיב למוזיקה או לפודקאסט אהוב. התקנת מערכת מולטימדיה לרכב מאפשרת שליטה בכל זה. מערכת מולטימדיה, שתואמת לסוג הרכב, כוללת שליטה על תחנות הרדיו, עוצמת הווליום, חיבור של התקן חיצוני או מכשיר פלאפון להפעלה של מוזיקה ותכנים אחרים.

שדרוג הרכב

יצרני הרכבים מרכיבים אותם על פי סטנדרט אחיד ואבזור בסיסי שחייב להימצא בהם. ישנה אפשרות לשדרג כל רכב על ידי הוספת סוגים שונים של אביזרים, בהתאם לצרכים של הנהג וליכולת הכלכלית שלו לשלם עבור אותם שדרוגים. למשל, נהג המבקש להגדיל את אמצעי הבטיחות לרכב, יכול למצוא אביזרים כמו מצלמות דרך אשר מתעדות את מהלך הנסיעה למקרים של תאונה או פגיעה, חיישני ומצלמות רוורס, מטפי כיבוי, חגורות בטיחות, מגנים לדלת למניעת שריטות ונזקים ועוד. אביזרים נוספים אשר קיימים בשוק למטרות נוחות ונראות הם מגנים להגה לאחיזה נוחה יותר, מערכות מולטימדיה מתקדמות, מוצרי טיפוח לשמירה על נראות וניקיון הרכב, כיסויים שונים למושבים ועוד. ניתן למצוא מקומות רבים בכל עיר לאבזור רכבים – ישנן חנויות לאביזרי רכב בכרמיאל, בירושלים, באילת ובגולן.

הכל לרכב היא חנות שפועלת כ- 30 שנה ובה ניתן למצוא את כל המוצרים לרכב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here