מלגזות משומשות – פתרון מושלם לעסק שלכם

0
2045
קרדיט לתמונה: https://depositphotos.com/stock-photos/forklift.html?qview=176456404

המלגזה משמשת אותנו להעברת משא ממקום למקום – מדובר על העברות משא למרחקים שאינם גבוהים. המלגזה משמשת היום מפעלים גדולים ומצד שני גם אנשים פרטיים הגרים במושבים וכפרים. רישיון למלגזה נחשב לרישיון שמאוד פשוט להוציא אותו ולכן המלגזה נגישה לכולם. האם עדיף לרכוש מלגזה משומשת או חדשה לעסק?

 

מה היתרונות ברכישת מלגזה משומשת?

  • מחיר – מלגזה משומשת תמיד תהיה זולה יותר מאשר מלגזה חדשה. בנוסף, כמעט כל בית עסק צריך יותר ממלגזה אחת, כך שאם אנחנו בוחרים לרכוש מלגזות חדשות ההוצאות תהיה בהחלט גבוהות מדי לעסק. יש מוצרים שלא מומלץ לרכוש אותם מיד 2 אך המלגזות הינן בעלות בלאי נמוך כך שאין בעיה לרכוש מלגזה משומשת. כמו כן, אם בחרנו לרכוש מלגזות משומשות, נוכל לרכוש כמות גדולה יותר וכך העסק יעבוד בצורה יותר אפקטיבית וההכנסות יהיו בהתאם.
  • השקעה נכונה – מלגזות הן כלי רכב שאין לו ק"מ גבוהה ברוב המקרים. מדובר על כלי רכב המבצע נסיעות קצרות, כתוצאה מכך הבלאי של המלגזות מאוד נמוך. אם תרכשו מלגזה משומשת תוכלו ליהנות מאותם הביצועים של מלגזה חדשה ועדיין לא תבלו במוסך מעת לעת כיוון שהבלאי של המוצר מאוד נמוך.
  • נראות – כאשר מדובר על כלי רכב שכולם יכולים לראות, עלינו לשמור על נראות חיצונית של כלי הרכב. המלגזה אינה מוצר המשמש אותנו לנסיעות בתוך העיר, אלא רק במקום העבודה עצמו, בתוך המפעל ובסביבתו. לכן, תוכלו עדיין לרכוש מוצר משומש שאינו נראה חדש כלפי חוץ וזה עדיין לא ישפיע על דעת קהל הלקוחות שלכם. כמובן שיש לתחזק את המוצר כמו שצריך בין אם מדובר על מוצר משומש ובין אם מדובר על מוצר חדש.

 

האם המלגזה יעילה לכל עסק?

לא כל עסק נדרש במלגזה. לרוב, המלגזה תשמש את המפעלים של הספקים של העסק שלכם, אם יש ברשותכם עסק עם מוצרים כבדי משקל, או אם אתם צריכים להעביר כל פעם מוצרים ממקום למקום אז המלגזה נחוצה לכם. קחו לדוגמא עסק של בית בד (ייצור שמנים) – את שנקטפו יש להעביר הישר אל תוך המפעל, מדובר פה על משקלים העומדים על כמה מאות קילוגרמים. לולא המלגזה, העבודה הייתה היותר יותר אינטנסיבית והרבה יותר איטית.

 

מאיפה ניתן לרכוש מלגזות משומשות?

גם כאשר אנחנו בוחרים לרכוש מלגזות משומשות יש לעשות זאת נכון. אמנם, יש הרבה הצעות לרכישה של מלגזות משומשות מאנשים פרטיים, אך כאשר אין לנו ידע טכני ואין לנו את הכלים הנדרשים כדי לבדוק את המוצר, רכישה כזאת יכולה להיות מאוד בעייתית. הדרך הנכונה ביותר לרכוש מלגזות משומשות הוא דרך חנות המתמחה בכלי רכב, החנויות המציעות לנו רכישה של כלי רכב גם לרוב מציעה רכישה של כלים יד שנייה. שם תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ בבחירת הדגם המתאים ביותר לאופי העסק שלכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here