השכרת רכב בתל אביב – מוקדי בילוי לכל המשפחה בעיר הגדולה

0
2118
השכרת רכב בתל אביב - מוקדי בילוי לכל המשפחה בעיר הגדולה

תל אביב – העיר הגדולה אינה נחה לרגע, עובדה זו גורמת לישראלים רבים ולתיירים רבים מרחבי העולם להגיע אליה וליהנות ממגוון האטרקציות שהיא מציעה.

אחד הדברים היפים בתל אביב הוא שהיא מתאימה לכולם. המגוון והשפע מאפשרים לכל אחד – אם מדובר על צעירים, מבוגרים, יחידים או משפחות למצוא את הפעילויות שמתאימות להם וגורמות להם ליהנות.

במידה שאתם מתכננים לבקר בתל אביב יחד עם הילדים ואינכם מחזיקים רכב, כדאי שתפנו אל חברה שמתמחה בתחום השכרת רכב ותבחרו רכב שעונה על הצרכים שלכם. על ידי השכרת רכב בתל אביב תוכלו לחסוך מעצמכם את הצורך לנוע בתחבורה ציבורית, להיות תלויים בשעות הפעילות של התחבורה ולהתרוצץ בחום הכבד של הקיץ. חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בהשכרת רכבים תוכל להתאים לכם את הרכב באופן אישי – כך שהוא יהיה בטיחותי ומרווח, יכיל מספיק מקום עבור המטען שלכם ויתאים לתקציב שלכם ולפרמטרים נוספים.

מהדקים את החגורות ויוצאים לתל אביב – 4 מוקדי בילוי שמתאימים למשפחות בתל אביב!

  1. חופי ים – בחופי הים הרבים של תל אביב ניתן לבלות במשך שעות רבות, כמובן שחשוב להצטייד בקרם הגנה, כובע ובקבוקי מים. כמו כן, רצוי מאוד לקחת צליה שתאפשר לכם לשבת בצל יחד עם הילדים ולהכין קופסת פירות קיץ טריים, מטקות ומשחקים. בין חופי תל אביב השונים ניתן למצוא בין היתר את: חוף מאנטה ריי, חוף התופים, חוף הילטון, חוף מציצים וחוף הצוק.
  2. כדור פורח – הכדור הפורח הוא אטרקציה נפלאה שנמצאת בפארק הירקון גני יהושע. לאחר שעולים לגובה ניתן לראות את תל אביב היפה מלמעלה. מדובר על חוויה מרגשת שמתאימה לכל הגילאים.
  3. נמל תל אביב – נמל תל אביב מושך הרבה משפחות עם ילדים. בנמל, יכולים הילדים לשחק בארגז חול ענק. כמו כן, ניתן לנסוע בנמל על אופניים וסקייטבורד. כאשר תהיו רעבים תוכלו לשבת במקס ברנר וליהנות מאכילת מאכלים מתוקים או לשבת במסעדות אחרות. במידה שאתם מבקרים בנמל עם תינוקות, תוכלו לגשת אל מרכז ההורות של דיאדה, במרכז ישנה בריכת שחייה לתינוקות.
  4. לונה פארק – הלונה פארק של תל אביב מציע מגוון מתקנים מלהיבים שמתאימים לילדים קטנים וגדולים וכמובן – להורים. בפארק תוכלו לעלות על קרוסלות, לדהור במכוניות מתנגשות, לעלות על רכבת ההרים, לנסוע ברכבת השדים, לעלות על הטופ ספין והבלאק ממבה וליהנות משפע מתקנים נוספים. במידה שתישארו בלונה פארק עד שעה מאוחרת, תוכלו לראות את כל הפארק מואר בצבעים!

שיהיה לכם בילוי מהנה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here