הדרך המשתלמת ביותר לקנות ביטוח לרכב בימי קורונה

0
1476
הדרך המשתלמת ביותר לקנות ביטוח לרכב בימי קורונה
מקור freepik

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות עבור רכב חדש הוא ביטוח רכב. את ביטוח הרכב יש לחדש מדי שנה בשנה. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות אשר מציעות ביטוחי רכב במחירים שונים. ההיצע הרב בתחום ביטוחים יכול לבלבל את האדם. חשוב מאוד לדעת שכיום בתקופת הקורונה, חברות רבות מציעות ביטוחי רכב במחירים אטרקטיביים מאוד. לכן, חשוב מאוד לבחון את כל הנתונים שכדאי שהביטוח שלכם יכלול ולחפש את החברה שתציע לכם את הביטוח המורחב ביותר לרכב שלכם, במחיר האטרקטיבי ביותר שיכול להיות.

כיצד רוכשים ביטוח מקיף לרכב בצורה הטובה ביותר בימי קורונה?

כאמור, בימי קורונה לא מעט חברות ביטוח רכב  מציעות ביטוחים אטרקטיביים מאוד הן מבחינת כל מה שהם כוללים והן מבחינת המחיר שלהם. אולם, בטרם תבחרו בביטוח הרכב הראשון המוצע לכם במחיר אטרקטיבי, הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתבחנו בטרם אתם בוחרים את הביטוח המתאים לרכב שלכם:

  1. ביטוח רכב מהווה הוצאה גדולה ומשמעותית אשר עלולה להכביד על התקציב שלכם ולכן, חשוב מאוד להשוות בין תנאי התשלום שמציעה חברת הביטוח ולבדוק בכמה תשלומים ניתן לשלם את פוליסת הביטוח ללא תוספת ריבית.
  2. יש לבדוק מהי ההשתתפות העצמית אשר תדרוש מכם חברת הביטוח במידה ותדרשו להפעיל את אותה במקרה שבו עולה הצורך לתקן את הרכב. על אף שלרוב מדובר בסכום קבוע, ישנן פוליסות ביטוח רכב אשר דורשות דמי השתתפות עצמית המשתנים בהתאם למצבים שונים.
  3. חשוב מאוד לבדוק מהם תנאי תשלום הפרמיה של חברת הביטוח במקרה של טוטל לוס.
  4. לכל חברת ביטוח יש הסדר עם מוסכים שונים אשר יש לפנות אליהם במקרה הצורך. בטרם רוכשים פוליסת ביטוח כדאי לבדוק מול החברה עם איזה מוסכים יש לה הסדר ולוודא כי לפחות חלק מהמוסכים הם מוסכים מוכרים ואמינים.
  5. חשוב מאוד לבדוק האם החברה מציעה רכב חלופי במידה והרכב שלך יושבת לכמה ימים בשל תקלה או בעיה כלשהי. רכב חלופי הוא דבר חשוב מאוד עבור כל אדם כיום במידה והרכב שלו מצוי במוסך כמה ימים.
  6. יש לבדוק מול החברה האם היא מאפשרת שירותי דרך וגרירה במקרה של תקלה כלשהי ברכב אשר גורמת לרכב לשבות לחלוטין.

ביטוח צד ג

אחד הדברים שיש לבדוק מול חברות הביטוח בטרם רוכשים ממנה פוליסת ביטוח היא כל מה שנוגע לביטוח צד ג. ביטוח צד ג הוא ביטוח אשר יגן עליכם במקרים של תאונות עם הרכב שבהן נגרם נזק לרכוש של צד שלישי. חשוב לדעת שמדובר על תוספת חובה עבור נהגים שבחרו לא לקנות ביטוח מקיף בשל רכב ששוויו נמוך, אך עדיין מעוניינים להגן על עצמם בסיטואציות שבהן הם יסבו נזק לצד שלישי.

אם החלטתם ללכת על ביטוח צד ג במקום על ביטוח מקיף, הנה כמה דברים שעליכם לבדוק בטרם תבחרו ביטוח צד ג:

ראשית כל, חשוב שתבדקו את הכיסוי המשפטי של הביטוח. כדאי מאוד שתרכשו ביטוח שכולל כיסוי הגנה משפטית במקרה הצורך.

שנית, עליכם לבדוק מול חברת הביטוח מה קורה במקרים שבהם יש צורך בגרירה או החלפת גלגל. האם הביטוח יספר לכם שירותי גרירה, התנועה, החלפת גלגל, מילוי דלק ועוד.

בנוסף לכך, יש לבחון את תשלומי ההשתתפות העצמית אותה מציעה הפוליסה. רצוי מאוד לקנות פוליסה אשר מקטינה או מבטלת את תשלומי ההשתתפות העצמית.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח מקיף ובין אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח צד ג, כדאי שתדעו שבימי הקורונה ניתן למצוא לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוחי רכב במחירים אטרקטיביים ולכן, כדאי לבצע השוואה ולבחור את החברה שמציעה לכם את הדיל הטוב ביותר בתחום ביטוח מקיף או ביטוח צד ג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here