ניהול מוקפד של צי הרכב

0
1825
ניהול מוקפד של צי הרכב

חברות וארגונים המנהלים צי רכב נדרשים לעמוד בתקנות החוק. לשם כך, כמו גם ביצוע ההדרכות לנהגים, ביצוע הפקות אירועי בטיחות בתעבורה, הכנה לביקורות iso9301 וכן הלאה – על מוסדות אלו להסתייע בשירותיו של מומחה בתחום; קצין בטיחות בתעבורה הבקיא במלוא הדגשים, החוקים והתקנות.

כאמור, שירותיו של קצין רכב, או קצין בטיחות בתעבורה, הינם משמעותיים לכל ארגון וחברה שברשותה צי רכבים. בזכות איש מקצוע זה, ניתן יהיה לוודא כי כלי הרכב הינם בטיחותיים, עומדים במלוא הנהלים וכי הנהגים המשתמשים ברכבים אלו אכן מחזיקים במיומנויות הרלוונטיות. מעוניינים גם אתם בסיוע חשוב זה? כעת, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ. ערכי היסוד של חברה זו מתבססים על מצוינות ומקצוענות; עקרונות המובילים אותה למענה הדרוש והמדויק ביותר עבור קהל לקוחותיה.

להפקיד את ניהול צי הרכב בידיו של מומחה

בשנים האחרונות, הולכות וגוברות תאונות הדרכים ברחבי הארץ. בהתאם, מתבצעים תקנות וחידוד נהלים באמצעותם ניתן יהיה למגר את התופעה ככל הניתן. חלק בלתי נפרד מכך כולל את הזמנת שירותיו של קצין בטיחות בתעבורה בחברות אשר ברשותן ציי רכב. במסגרת תפקידו של קצין הבטיחות בתעבורה, עליו לפקח על השטח התפעולי בחברה, להעביר הדרכות בטיחות וריענון בנושא התעבורה וכן הלאה.

במילים אחרות, על מומחה זה לבצע את ניהול צי רכב היטב. כאשר מדובר בחברה אשר עיקר פעילותה הינו היסעים או הובלות, יהיה על המומחה בתחום ניהול ציי הרכבים לייעץ לגבי בחירת סוגי הרכב הדרושים, לנהל את תיקי הנהגים וכמובן – לתרום לשגרת העבודה היום-יומית ולבטיחותה.

שירות מקצועי ואיכותי של חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ

כאמור, שירותיו של קצין הבטיחות בתעבורה הינו משמעותי לחברות שברשותן צי רכבים ומערך היסעים. בין אם מדובר בחברות מענף ההייטק, הקמעונאות וכן הלאה – יש לפנות אל חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ לצורך הזמנת שירותיו של מומחה שיפקח על שטח תפעולי. ברשותכם כלי רכב תפעוליים? מעוניינים לוודא כי השטח התפעולי עומד במלוא הנהלים ושגרת העבודה הרלוונטית? חברת Jacobson – שירותי בטיחות בע"מ תסייע לכם בכך – והרבה מעבר. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-3362117.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here