זמן לעבור ל-la crosse

0
3206

מכוניות המנהלים הולכות ונעשות יותר ויותר פופולריות בארץ. העולם המודרני מלא הגירויים והשכלולים הרגיל אותנו לתרבות צריכה שונה – כזו אשר קוראת לצרכן להתפנק, לשאוף אל הטוב ביותר והעדכני ביותר והיא הפוכה מהרוח הסגפנית משהו שהייתה כאן קודם. באווירה זו יכולה ביואיק la crosse להצליח ולרכוש לה יותר ויותר רוכשים בארץ. בימים בהם אנשים מוציאים אלפי שקלים על טלפון סלולרי, ביואיק הפכה לאחד המותגים המרגשים ומתחילה להוביל על פני מתחרותיה.

La crosse לעומת השאר

מספיק מבט אחד על העיצוב המרהיב שלה כדי לזהות. הגרסה החדשה שלה יפה אפילו יותר, במטאליות שלה והכוורת המשתפכת כמפל עם הסמל המוכר. אין מי שיכול להישאר אדיש למראה המיוחד שלה. אך מעבר למראה, יש כאן גם הקפדה יוצאת דופן על כל הפרטים. האבזור, כמצופה ממכונית יוקרה, הוא כל מה שאפשר לרצות. אין ספק שביואיק הקדישה מחשבה רבה כיצד לשלב בין המגמות האחרונות בטכנולוגיה ולשלבם ברכבים שלה ובייחוד בלה קרוס.

בניגוד למכוניות המשפחתיות אליהן אנחנו מורגלים אשר נפח המנוע שלהם הוא בערך 1.6 ליטר, la crosse מגיעה עם שני מנועים לבחירה: גרסת ה-2.4 וגרסת ה-3.6 ליטר. זוהי מכונית עצמתית וכבדה שאת הנוכחות שלה מרגישים בכל שלב של הנסיעה. היא שומרת על שליטה מלאה גם בנסיעות עירוניות וגם בין עירוניות. צריכת הדלק של ביואיק לה קרוס בהחלט עומדת בציפיות בהתחשב בקטגוריה (משפחתית גדולה) ואיננה בזבזנית במיוחד.

יש לומר עוד כמה מילים על הבטיחות שלה: ה-la crosse מצוידת בשלל מערכות שנועדו לשמור על הנוסעים בה.בקרת שיוט אוטומטית, התרעה על עצמים בשטח מת ועל סטיות. אין ספק שביואיק שמים דגש על הבטיחות ולא מזניחים אותה לטובת שלל הגאד‘טים. יש כאן דוגמה יפה לגיוס הטכנולוגיה למען שיפור הנהיגה והלוואי ואלה הם דברים שייכנסו לנורמה של כל היצרניות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here