האם כדאי לפרסם את סוכנות הרכב שלכם גם באינטרנט?

0
566
קרדיט תמונות: משרד פרסום אלון סוזי

ניהול מוניטין מקוון לסוכנויות רכב מהווה אתגר אמיתי ובר תחרות עצומה. כיום, לאחר סיום תקופת הקורונה, צצו כ'פטריות אחרי הגשם' אתרי אינטרנט רבים בתחום הרכב, כגון: סוכנויות רכב, חברות להשכרת רכב, ליסינג ועוד. כולם רוצים להיראות ולהיות נוכחים אונליין זאת כאשר הלקוח פוטנציאלי מחפש בדיוק את מה שהסוכנות מציעה. הנה הפתרון שבאמת עובד: 

שיווק ופרסום בתחום הרכב 

קיים מגוון גדול של אפשרויות פרסום אונליין בתחום הרכב בארץ. ראשית, יש להיפגש עם המשווק שלכם בכדי להגדיר מטרות ותקציב. לאחר מכן, יגיע שלב הכנת תוכנית הפעולה והאסטרטגיה השיווקית. במסגרת הכנת תוכנית זו, נשאלות שאלות רבות, כגון: מהי נקודת ההתחלה? האם יש לכם אתר באוויר וכיצד הוא נראה? האם הוא מותאם מבחינת נראות, מהירות ועוד? האם אתם משווקים כיום אך לא מרוצים מכמות הלידים?  

בעולם המקוון, רוב הפרמטרים ניתנים למדידה. תוכלו לדעת מהיכן הגיעו הפניות לסוכנות הרכב שלכם, כמה פניות היו ובאיזה נושא, כמה בשורה התחתונה שילמתם לטובת השיווק של הסוכנות שלכם באינטרנט אל מול הרווח החדש שאמור להיווצר ועוד. כלומר, תתבצע השוואה של רבעון מסוים אל מול אותו רבעון אשתקד.
כל מה שיוכל לקדם את הפעילות העסקית של סוכנות הרכב שלכם יבוא לידי ביטוי, כך שבסופו של דבר תפגשו בתוצאות: כמות כניסות גדולה יותר לאתר שלכם, כמות לידים גדולה יותר, ושיווק מגוון – שיווק ממומן, שיווק ברשתות החברתיות, שיווק תוכן ועוד – שיגדיל יותר ויותר את הפעילות העסקית שלכם.  

אלו כלים קיימים לשיווק סוכנויות רכב בארץ?

מעבר לאפשרויות הקיימות האמורות לעיל (אורגני בגוגל, ממומן בגוגל, רשתות חברתיות ועוד), עומדים לרשותכם כלים משמעותיים נוספים שמסייעים להגדלת ההמרות, במיוחד מצד לקוחות פוטנציאליים שכבר הגיעו אליכם וכעת מתלבטים לגבי סוג הרכב או סוכנות אחרת. אלו חלק מהכלים:

צ'אטבוט מוטורס ייחודי לתחום הרכב – באמצעות צ'אטבוט מוטורס בוואטסאפ, אתם זמינים ללקוחותיכם 24/7. באמצעות הצ'אטבוט ניתן להזמין טיפול רכב במרכז השירות שלכם, לקבל את כל הפרטים מהלקוח: טלפון, שם מלא, מספר רכב, לקבל תמונות במקרה תאונה ועוד. מעבר לעובדה שאתם מקבלים מערכת מותאמת אישית לסוכנות הרכב ולמוסך שלכם, המערכת עובדת באמצעות בינה מלאכותית AI שיודעת להשיב ללקוח על שאלותיו ולהוביל אותו להשארת פרטים. למידע מלא צפו בצ'אטבוט מוטורס – ייחודי לענף הרכב

קרדיט תמונות: משרד פרסום אלון סוזי

סיור וירטואלי לענף הרכב 360 מוטורס – אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון? בסיור וירטואלי באולם התצוגה הלקוח שלכם, מבלי לצאת מהבית, יכול להגיע לאולם התצוגה, לראות ממש כמו במציאות את הרכבים מקרוב ומבפנים שזמינים בסוכנות? סיור וירטואלי באולם תצוגת רכב מאפשר ללקוח 'להכנס' לתוך הרכב ולראות את כלל הפריטים והפרטים הנמצאים ברכב שבו הוא מעוניין.

קרדיט תמונות: משרד פרסום אלון סוזי

בסיור הווירטואלי ניתן לשלב מוסיקה נעימה, לקבוע את מהירות התצוגה ולהוסיף 'נקודות חמות' עם מידע אותו אתם רוצים להציג ללקוחות. כך לדוגמה: יש לכם סוכנות רכב טויוטה, ואתם רוצים להציג את הקאמרי החדשה. ניתן להוסיף בתוך הסיור 'נקודה חמה' – בלחיצה עליה הלקוח מקבל מידע כגון: צריכת דלק, הגעה מ-0 ל-100 קמ"ש, מספר יד (במידה והרכב מבעלות קודמת), קילומטראז' ולמעשה כל מידע שתבחרו להציג. 

קרדיט תמונות: משרד פרסום אלון סוזי

מועדון לקוחות לענף הרכב "קלאב מוטורס" – איך מגדילים את הנאמנות של הלקוחות? איך מגדילים את מספר הכניסות של הנהג למוסך שלכם ולא למוסך אחר? הפתרון המושלם: מועדון לקוחות ייעודי לענף הרכב, "קלאב מוטורס", שפותח והותאם במיוחד לסוכנויות רכב ומרכזי שירות. עם מערכת טכנולוגית המתחברת לתוכנת ניהול המוסך, שליטה וניהול, אוטומציות של מועדון לקוחות בוואטסאפ ועוד מגוון כלים ואפשרויות – אתם יוצרים סביבכם קהל לקוחות חזק ונאמן. מועדון לקוחות לסוכנויות רכב ומוסכים 

קרדיט תמונה: Shutterstock

איך לבחור את הפתרון הנכון עבורכם?

כיום קיים מגוון משרדי פרסום ודיגיטל, אך למי לפנות וכיצד להתקדם? כדאי לכם לפנות למשרד מנוסה, עדיף עם רקע בענף הרכב שמכיר כבר את התחום ולא צריך ללמד אותו מאפס. משרד שיודע להסתכל ברמה הרוחבית, שנמצא בקשר ישיר עם יבואני הרכב ומחלקות השיווק שלהם ושעושה שימוש בטכנולוגיות פרסום מותאמות במיוחד לענף הרכב. מומלץ גם לקבל המלצות מלקוחות שעובדים עימם באופן שוטף ולבקש לראות עבודות שבוצעו בעבר והצלחות שהושגו בעקבות השירות. כמובן, תוכלו גם לבדוק בעצמכם את התוצאות בגוגל וברשתות החברתיות ואף לבקש את שירותיו של גוף בלתי תלוי שיוכל לאמת את הדברים במידה וההבנה שלכם באינטרנט אינה גבוהה. 

קרדיט תמונות: משרד פרסום אלון סוזי

על אלון סוזי כבר שמעתם?

משרד פרסום ודיגיטל אלון סוזי מספק פתרונות פרסום ושיווק לסוכנויות הרכב השונות ברחבי הארץ משנת 2009. בין לקוחותיו: אאודי, טויוטה, פורד, מאזדה, סקודה, קיה, DS, פיג'ו ועוד. כל אלה ועוד נהנים כיום מחשיפה עצומה לקהל לקוחות רלוונטיים המעוניינים ברכישת רכב חדש, טרייד אין, ליסינג, טיפולי רכב ומגוון שירותים נוספים. כחלק מפעולות השיווק במשרד זה, קיימים גם: צ'אטבוט מוטורס, המתקדם ביותר בתחום שבנוי בשיטת בינה מלאכותית, סיור וירטואלי 360 מוטורס הן של אולמות התצוגה והן של מגרשי רכב, שלטי חוצות, מועדוני לקוחות, מערכות CRM ולידים, שירותי דיגיטל מקיפים ועוד.

צרו קשר עם משרד אלון סוזי היום ותתחילו למכור מחר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here