איך לבחור רכב לקנייה על פי הצורך

0
2446
איך לבחור רכב לקנייה על פי הצורך

הרכב הראשון שאנחנו קונים מסמל עבורנו הרי את תחושת החופש והעצמאות לצד אחריות הגדולה שכרוכה בשמירה הרכב ונהיגה נכונה וזהירה. הימים בהם היינו תלויים באנשים אחרים כדי להגיע ממקום למקום מאחורינו, וכעת אנחנו חופשיים ללכת ולבוא מתי שרק נרצה. אבל קניית הרכב הראשונה מעלה בתוכה גם לא מעט חששות שנובעות מחוסר הניסיון שלנו בתחום. השאלה שמרחפת תמיד היא כיצד נוכל למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורנו בתקציב שלא ירושש את הכיסים שלנו אחר כך? על מנת לענות השאלה הזו ועוד רבות אחרות שכרוכות בקניית רכב ראשון בתקציב נמוך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיכולו לעזור לכם לבצע קנייה חכמה יותר.

הבינו מהו התקציב שלכם

כולנו היינו רוצים לקנות רכב ראשון בתקציב נמוך עד כמה שאפשר, ולכן, רגע לפני שאתם מתחילים לחפש את הרכב הראשון שילווה אתכם בחיים, כדאי להבין כמה אתם מוכנים ומסוגלים לשלם סה"כ על הרכב החדש. ולא, לא מדובר כאן אך ורק בהוצאות הקנייה על הרכב עצמו, אלא גם על הוצאות נוספות כמו ביטוח רכב (מקיף וחובה), טיפולים שוטפים, ואפילו דלק. נסו להבין מהו הסך הכל שיידרש ממכם להשקיע ברכב החדש ומשם לנסות לגזור מה יהיה התקציב שלכם בקניית הרכב. זכרו גם, שבסופו של יום קניית רכב ראשון בתקציב נמוך היא עניין יחסי שמשתנה מאדם לאדם, ויכול להיות שהתקציב שלכם, יהיה שונה משל ההורים או החברים.

הבינו מהם הצרכים שלכם

אחת הדרכים שתעזור לכם להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע ברכב הראשון וגם תעזור לכם לבחור את הרכב המושלם ביותר עבורכם, היא להבין מה הם הצרכים השוטפים שלכם, או במילים אחרות – לשם מה אתם קונים את הרכב. הדבר תלוי בעיקר במצב שבו אתם נמצאים כרגע בחייכם. האם אתם רווקים ומחפשים רכב לנסוע איתו ללימודים? האם אתם זוג צעיר עם ילדים שזקוקים לתא אחסון מרווח מספיק כדי להכניס בתוכו עגלה? האם אתם חיים בעיר עם מצוקת חנייה? כל אלו יכולים לעזור לקבוע – איזה סוג רכב אתם צריכים, ובכך, כמה כדאי להשקיע בקנייה.

ערכו סקר שוק

כשזה נוגע לרכבים, ישנם סוגים שונים של קטגוריות, מחירים ודגמים. אל תהססו לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות בין החברות השונות ולקרוא ולשמוע בקורות שונות לפני קניית הרכב הראשון. כי נכון, ללא ספק השאיפה היא לקנות את הרכב הראשון בהתאם לתקציב שהוקצע עד כמה שאפשר, אבל לא חבל שתשקיעו כל כך הרבה כסף לחינם?

בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here