מה לנו ולליסינג?

0
2633

תופעת הליסינג הולכת וצוברת תאוצה, בייחוד במציאות הכלכלית שבה ישנו קושי לרכוש רכב חדש, איכותי ויוקרתי. שיטת הליסינג מאפשרת לצרכני רכב לשלם שכירות חודשית עבור הרכב הרצוי להם. למעשה, מדובר בהשכרת רכב זמנית. לשיטה זו ישנם מספר יתרונות עיקריים והמובילה בהם היא העלות החודשית הנמוכה.

האם כדאי לי?

אנשים רבים נוטים לגרוס כי שיטת הליסינג מותאמת בעיקר ללקוחות העסקיים, השוכרים רכב עבור עובדיהם הנדרשים בעבודת שטח. יחד עם זאת, הליסינג היא שיטה מוצלחת גם בקרב הלקוחות הפרטיים. ליסינג חוסכת את הצורך לספק סכומי עלות ראשונית גבוהה, הנדרשים לצורך רכישת הרכב. את תשלומי עסקת הליסינג ניתן לפרוס על פני טווח זמן ארוך כדי ליהנות מעסקה נוחה שלא מכבידה על הכיס. בנוסף, חברת הליסינג היא האחראית הבלעדית לבצע ביטוחים, טיפולים ואגרות במקרה שבו נסגרת עסקת ליסינג תפעולי מלא.

חברת הליסינג מסייעת להתאים עבורכם את הרכב הנכון ביותר לצרכיכם והעדפותיכם תוך שקלול מראה הרכב, ביצועיו ותנאי התשלום. תקופת הליסינג נמשכת בדרך כלל בין שנה לשלוש שנים וככל שטווח העסקה ארוך יותר, כך העלות החודשית היא נמוכה יותר. בסיומה של תקופת החוזה, תשיבו את הרכב ותסיימו את העסקה מבלי הצורך המייגע והמתיש למכור את הרכב.

הצורך לשנות

צרכני רכב רבים מתקשים לממש את שאיפתם לרכוש רכב חלומות – רכב ספורטיבי/רכב יוקרתי ומפואר וכן הלאה בשל עלויותיו הכספיות הגבוהות. בשיטת הליסינג הם יוכלו לעשות זאת בנוחות ובעלויות ידידותיות יותר לכיס וליהנות מרמת חיים גבוהה ויוקרתית יותר.

צרכנים אחרים אינם אוהבים להתחייב לרכב אחד ונהנים מהגיוון. עסקת הליסינג תאפשר להם להתחייב לחוזי ליסינג קצרים יותר וכך כשמסתיים חוזה אחד, יוכלו להתחיל חוזה על רכב אחר.

ישנם מקרים נוספים הדורשים ליסינג. כך למשל, כאשר אחד מבני המשפחה נדרש לעבור לעבוד בעיר אחרת ואינו מעוניין לרכוש רכב נוסף לצורך כך, יוכל לסגור עסקת ליסינג וליהנות מרכב זמני בהתאם לתנאי עבודתו.

נסיבות החיים משתנות תכופות לנוכח המציאות הדינמית ומסיבה זו עסקת ליסינג מאפשרת לשמור על התאמה וגמישות מיטביות לכל החפץ בכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here