מגפי רכיבה לאופנוע שטח קונים רק באופנוסנטר

0
1224
קרדיט: מגזין רכב ותחבורה

רכיבת שטח היא תחביב פופולרי למדי, ונדמה שיותר ויותר ישראלים מגלים את התחביב הזה בשנים האחרונות. אלא שלצד ההנאה הגדולה והחיבור הנפלא לשטח, לרוכבים ברור היטב שהם זקוקים לציוד איכותי מאוד בזמן הרכיבה. בין הפריטים הבולטים אפשר למצוא את מגפי הרכיבה, המספקים הגנה משמעותית לרגל ומאפשרים הנאה מקסימלית לכל אורך הדרך. איך בוחרים את המגפיים הנכונות? הנה כמה טיפים חשובים.

למה בכלל צריך מגפי רכיבה?

לפני הכל כדאי לעצור ולהדגיש כי מגפי רכיבה הם פריט חובה, בוודאי בזמן הרכיבה בשטח. הן אלה שמספקות לרגל הגנה מקסימלית, ומומלץ לוותר על הכפכפים והסנדלים, ואפילו על נעלי ההליכה – לטובת מגפיים איכותיות וחזקות שמספקות תחושה של בטיחות מרבית. את המגפיים האיכותיות מאפיין המבנה האנטומי המיוחד שלהן, הנוחות המקסימלית שהן מספקות, והעובדה שהן אווריריות ונושמות, פרט חשוב במיוחד באקלים הישראלי. בנוסף, מגפי השטח האיכותיות כוללות מילוי פנימי שנועד לצמצם זעזועים וחבלות שונות, הן עמידות בפני חום וגם בפני חדירת נוזלים.

איכות – בלי להתפשר על הסטייל

אם נודה באמת, לרוב הרוכבים חשובים נושאים כמו נוחות ובטיחות, אבל גם הסטייל מקבל מקום של כבוד. הבשורה הטובה היא שגם כאשר בוחרים מגפי רכיבה לשטח ממש אין סיבה להתפשר על האסתטיקה, והמותגים המובילים בעולם מציעים דגמים מרשימים ויפים. אלה הדגמים שמוכיחים שהמראה הייחודי וההגנה המקסימלית יכולים להשתלב יחד בקלות, ואין סיבה להתפשר על צורך אחד לטובת האחר.

כדאי להכיר – המותגים הטובים בעולם

אפשר למצוא היום לא מעט מותגים איכותיים המייצרים מגפי רכיבה מקצועיות וטובות, ובאתר אופנוסנטר תוכלו למצוא מגוון דגמים מצוינים של המותגים הטובים מכולם. בין המותגים הללו בולטות שתי פירמות איטלקיות משובחות, stylmartin ו-w2, והמבחר שהן מציעות מוכיח שאפשר לשמוע על הסטייל גם בזמן הרכיבה בשטח. אלה המגפיים העוצמתיות שישמרו על הרגליים שלכם בזמן שאתם בשטח, והן יבטיחו לכם חוויית רכיבה מהנה ונעימה יותר, ללא קשר לתנאי השטח או למזג האוויר. אתם יכולים לצאת וליהנות בראש שקט מכל רגע בזמן הרכיבה.

רשת אופנוסנטר מציעה לקהל רוכבי האופנועים מבחר מגפי רכיבה ועוד אביזרים לאופנועים וציוד לאופנועים. צוות יועצי השירות שלנו עומדים לשירותכם עם חיוך ומידע עד לקבלת החלטה נכונה בעת רכישתכם. באתר תמצאו מידע נוסף גם על ציוד לאופנועים , כיסוי לאופנוע  ואזעקה לאופנוע.

אתם מוזמנים להתנסות, התקשרו אלינו לטלפון מספר: 054-9793930 או בקרו את אתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://ofnocenter.co.il ואנו נשמח לסייע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here