למה אתם צריכים מכונת קפה לרכב?

0
1406
למה אתם צריכים מכונת קפה לרכב?
קרדיט דיספוטוס

דמיינו את זה. אתם נוהגים בכביש יפהפה, מכל צד נוף מרהיב ועוצמתי, מוזיקה גבוהה מתנגנת ברדיו, והדבר הכי רחוק מכם כרגע הוא תחנת דלק. ומה כל כך הכרחי בתחנת דלק אם לא הדלק לנשמה? המשקה שברגע אחד משנה את מצב הרוח ואת העירנות שלנו? כוס קפה טובה וחמה יכולה להיות כל מה שתצטרכו להשלמת חוויית הנסיעה, ובדיוק בשביל סגירת הפינה הזו נכנסו לאחרונה לשוק מכונות קפה קומפקטיות, שמשתלבות בצורה מדויקת בחווית הנהיגה שלנו.

מכונת קפה לרכב – מדוע היא שדרוג משמעותי?

אם אתם חלק מאותם האנשים שמכורים לנסיעות ארוכות, שאוהבים לטייל ולהגיע למרחקים, שהאוטו הוא ללא ספק הרכוש האחרון שיוותרו עליו, כנראה שהרכב הוא בדיוק הטריטוריה ששווה לכם לטפח. זוהי חלקתכם והסמל לעצמאותכם, ולכן כל שדרוג יכול לשפר את השהות שלכם בו ואת חוויתכם בכלל.

איך מכונת קפה לרכב בנויה?

מכונת קפה לרכב היא בראש ובראשונה קומפקטית. היא לא תופסת הרבה מקום, ובקלות יכולה להתלבש בצורה נוחה לצד הנהג. בנוסף, מכונות קפה רבות ניתן לטעון בעזרת מתאם USB ברכב, כך שהנוחות שבשימוש בהן מובטחת.

מאחר ומדובר בפעולה פשוטה שניתן לבצע בזריזות בשולי הדרך, המכונה המותאמת לרכב מספקת בדיוק את זה. בעזרת מתאם לקפסולות איכותיות, ניתן בלחיצת כפתור אחת, ובהמתנה של לא יותר משתי דקות, לזכות באספרסו המושלם שישרת אותנו נאמנה לאורך הנהיגה.

איזה קפה ניתן להכין?

כמו במכונות קפה ביתיות, גם מכונות קפה ניידות מציעות מגוון רחב של אפשרויות, ומותאמות לגווני קפסולה רבים. כך תוכלו ליהנות מאספרסו לפי טעמכם, כמו גם מקפה עם חלב מותאם קפסולה, או קפסולות מעניינות כמו מוקה ועוד טעמים רבים – בלחיצת כפתור אחת שדורשת את אותו המאמץ שדורשת הפעלת וישרים, אתם תזכו לקפה שיחמם אתכם בנסיעות גשומות, ויעיר אתכם בימי קיץ מנומנמים.

מכשירים מומלצים להכנת קפה בנסיעות:

  • מכונת קפה אהובה במיוחד היא מכונת הנדפרסו חשמלי לרכב  – Handpresso  – מכונה זו פועלת בשיטת הפולים הטחונים. זוהי אחת מבין המכונות היוקרתיות והיעילות ביותר בשוק. בזכות טחינת הפולים שלה, היא מצליחה ליצור אספרסו איכותי וארומתי בזריזות מרשימה. המכונה כל כך קטנה עד שיכולה להיכנס למחזיק הכוסות שלצד הנהג, כך שהנוחות וחווית הטעם מתמזגות פה יחד להנאה אחת גדולה יותר. 
  • קיט בריסטה (ננוספרסו) – זוהי ערכה מעולה עבור אלה מאיתנו שאוהבים להכין את הקפה בעצמם. הערכה כוללת מיכל מים, 2 כוסות אספרסו ובמיוחד לאספרסו כפול מגיעה גם טבעת מתאמת ופילטרים מותאמים. 

אבזור הרכב למען חוויות נהנתניות ומפנקות, מספק הנאה גדולה וללא ספק ממכר! לכן משמח לזכור שעל אף החוויה היוקרתית, מחירי המכונות הניידות אינם בשמיים, והאפשרות לרכוש אותן ולפנק את עצמנו היא נגישה ונעימה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here