מה הסיבות העיקריות להחלפת מצבר?

0
1888
קרדיט freepik

החלפת מצבר היא אירוע שכולנו נתקלים בו מתישהו בחיים, ובמקרים רבים היא תופסת אותנו בדיוק בזמן הלא נכון. לעיתים מדובר במקרים בהם אנשים שכחו אורות ברכב, ובמקרים אחרים מדובר בבלאי והתעלמות מאורך חייו של מצבר (שנבדק, או לא, בטיפול שגרתי). אורך חייהם של מצברים נע בין שנתיים לארבע שנים, והוא משתנה בין רכבי בנזין לדיזל ולעוצמה הדרושה למצבר להתניע את המנוע. כמובן, ישנם מקרים של רכבים שבמשך זמן רב לא פעלו, ובנוסף, מצברים מאיכות ירודה (לרוב מתוצרת מותגים זולים שמקורם בסין או בתורכיה). פעמים רבות ניתן לזהות את גסיסתו של מצבר בעת התנעות, כאשר זמן ההתנעה ממושך ומקרטע.

החלפת מצבר לרכב

לרוב החלפת מצבר נעשית על ידי אנשי מקצוע, אך ישנם לא מעט אנשים שיודעים לעשות זאת באופן עצמאי. עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים, על אף כי לאוטו אין את כוח ההתנעה החשמלי שלו, הבעיה אינה מצויה במצבר, אלא דווקא במרכיבים אחרים במנוע שמתקשרים איתו. לדוגמה- האלטרנטור האחראי על טעינת המצבר או רצועה שנקרעה או יצאה ממקומה. על כן, מומלץ מאד להשתמש באנשי מקצוע מוסמכים שמכירים את חלקי הרכב על בוריו, ויש ביכולתם גם לאבחן בעיות עומק וגם לפתור אותן בצורה האופטימלית. החלפת מצבר שמתבצעת בצורה לא נכונה עלולה לגרום לנזק עצום, וכאשר בוחרים אנשי מקצוע, חשוב לוודא כי יש מאחוריהם רזומה עשיר של שנות ניסיון ולקוחות ממליצים.

החלפת מצבר לרכב עד הבית

בעבר, נהגנו להשתמש בשירותים רבים במקום מושבם- לקנות מצרכים בסופר, ללמוד בבית הספר ולטפל באוטו במוסך. בשנים האחרונות (ובמיוחד בתקופת הקורונה של שנת 2020), העולם גילה כי ניתן גם אחרת- והדרך שבה אנחנו רוכשים דברים וצורכים מוצרים שונים, השתנתה לחלוטין. במקום שנגיע אל נותן השירות, הוא מגיע אלינו. זה נכון גם לגבי קניות אונליין אבל גם לגבי שירותים פיזיים, וביניהם גם שירותי מוסך וחשמל לרכב. השימוש באינטרנט מאפשר לעסקים לסנכרן פריסות ארציות ותוך שיתופי פעולה לייצר זרועות שירות ארוכים. היום, גם החלפת מצבר לרכב ניתן למצוא בשירות עד הבית, עם אנשי מקצוע מנוסים. ומעבר לכך, קיימים עסקים כגון \"פול פאוור\" המאפשרים לא רק שירות החלפת מצבר עד הבית, אלא זמינות מלאה של 24/6 בהתראות מיידיות.

FULL POWER שירות זמין ואיכותי

חברת פול פאוור מצברים היא חברת שירותי דרך שמעניקה \"עזרה ראשונה\" להחלפות מצבר ואנחנו עובדים מתוך פריסה ארצית על שטח גאוגרפי עצום- מגדרה עד חיפה. מטרתנו היא להצליח להגיע כמה שיותר מהר אל הלקוחות, היכן שהם לא נמצאים, ובכך גם לחסוך את עוגמת הנפש שבאיחור ליעדם, וגם למנוע מהם את הסכנות האפשריות המצויות בהמתנה בצד הכביש. המצברים שלנו הם מן האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here