לא רק בטיחותית, ירוקה ומלאת סטייל: עכשיו גם במבצע סוף שנה בשווי אלפי שקלים

0
1064
קרדיט: יחצ

לקראת סוף השנה האזרחית יוצאת חברת –  UDS בהטבה מיוחדת על רכבי Sunshine. במסגרת ההטבה כל הרוכש רכב אורבאני מדגם Sunshine M2 יזכה לסל הטבות אטרקטיבי הכולל ביטוח חובה, מקיף וצד ג' ואגרת רישוי לשנה ראשונה – חינם

Sunshine הוא הרכב האורבאני היחיד בישראל בקטגוריה הרישוי החדשה של משרד התחבורה L7, המציגה תפיסה עתידית של כלי רכב אורבניים. איבזור הרכב כולל בין היתר מסך מגע צבעוני עם אנדרואיד, הגה כח, מצלמה, חלונות חשמליים ומראות צד חשמליות, ועוד. לצד עלויות תחזוקה נמוכות, גם מחיר הרכב עצמו נגיש בהרבה בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות בשוק. זאת לצד אפשרות חניה לרוחב, בניצב למדרכה, בדומה לדו גלגלי, תא מטען של כ-400 ליטר, וטעינה בשקע חשמל סטנדרטי ביתי 220V. לרכב אגרת רישוי שנתית (טסט) בעלות של 44 ₪ בלבד, הנמוכה ביותר לרכב כלשהו.

כעת יוצאת Sunshine בהטבת סוף- שנה מיוחדת: על כל רכישה של דגם M2 Sunshine המתקדם ייהנו הרוכשים מסל ביטוחים מורחב הכולל ביטוח חובה, מקיף וצד ג' כמו גם וארגת רישוי לשנה ראשונה – חינם.

 

ההטבה תקפה ל-50 יחד בלבד, לבעלי רישיון מעל גיל 24 בלבד ועד לסוף שנת 2021 בלבד.

החל מ-59,000 כולל מע"מ

חברת UDS מתמחה בייבוא ובשיווק פתרונות שינוע, הרמה ותחבורה חשמליים הן לתעשייה והן לשוק הפרטי. לחברה ותק של למעלה מ-30 שנה והסכמים בינלאומיים בלעדיים לייצוג, להפצה ולמתן שירות למותגים מובילים בתחומי המלגזות, מתקני השינוע וההרמה, קלנועיות ופתרונות ניידות לבני הגיל השלישי, כלי רכב חשמליים עירוניים ורכבי תפעול. לחברה מרכז שירות ארצי בחולון, ומרכזי טיפול ייעודיים בחיפה, ירושלים ובבאר שבע.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here