כל היתרונות לעסקת טרייד אין בחברת הונדה

0
2209
כל היתרונות לעסקת טרייד אין בחברת הונדה
צילום יח"צ

הרכבים היפניים ידועים באיכות הבלתי מתפשרת שלהם, והונדה ביניהם. הונדה מוטור, היצרנית היפנית של משאיות, אופנועים וכמובן מכוניות פרטיות, הפכה כבר מזמן למותג מוכר ואהוב. בישראל רבים ממהרים לרכוש רכבי הונדה בזכות עמידותם של הרכבים והביצועים המרשימים שלהם. וכאן עונה השאלה האם כדאי לקנות הונדה בעסקת טרייד אין או להסתפק ברכב יד שנייה.

5 סיבות לקנות הונדה בעסקת טרייד אין

היום אי אפשר להסתדר ללא רכב. כאשר הרכב הישן שלנו מתקלקל, אנו ממהרים לרכוש רכב יד שנייה, כדי להוציא כמה שפחות כסף ולקבל את הרכב המיוחל במהירות. אבל דווקא לעסקאות טרייד אין ישנם יתרונות בלתי מבוטלים. משום כך, כדאי לדעת מדוע מומלץ לבצע עסקת טרייד אין בחברת הונדה. ­

  1. רוכשים רכב איכותי בתנאים טובים

זה נכון שרכב בעסקת טרייד אין יקר יותר מרכב יד שנייה, אבל העסקה הזו משתלמת בהחלט. דבר ראשון, אתם מקבלים רכב חדיש שאינו זקוק לתיקונים וטיפולים, שהם מנת חלקם של רכבי יד שנייה. דבר שני, התשלום מתבצע בתנאים נוחים, כך שאתם יכולים לפרוס את התשלומים בצורה נוחה, בהתאם למה שהחברה מציעה לכם.

  1. עזרה בבחירת רכב לאורך כל הדרך

לפעמים אתם יודעים שאתם זקוקים לרכב, אבל לא בדיוק מבינים מה אתם צריכים. בחברת טרייד אין תמצאו אוזן קשבת ונציגים מקצועיים שישמחו לענות על כל השאלות שלכם. הם יעזרו לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר, תוך התחשבות במאפיינים כמו מספר האנשים המשתמשים ברכב, תדירות הנסיעות ועוד.

  1. רכב חדש פטור מטסט למשך שלוש שנים

וזוהי סיבה מעולה לרכוש רכב חדש בטרייד אין. לא זו בלבד שאתם מקבלים רכב מושלם מהניילונים, יש לכם עליו אחריות ל-3 שנים. אתם יכולים לנסוע בדרכים בראש שקט בידיעה שהרכב מתפקד כראוי.

  1. יש לכם למי לפנות

כאשר רוכשים רכב הונדה יד 2, אתם מקבלים את המפתחות לרכב ושוכחים מקיומו של האדם שמכר לכם אותו. כך שאם יש תקלה, עליכם להסתדר לבד. לא כן הדבר כאשר רוכשים הונדה בעסקת טרייד אין. כאשר צוות מקצועי אחראי על רכישת הרכב שלכם, יש לכם למי לפנות בכל שלב. כמו כן, חברה מקצועית תעמיד לרשותכם מוסך הונדה מקצועי שעובד עמה.

  1. תחסכו באנרגיות שלכם

כאשר אנו מחפשים רכב יד שנייה, אנו משקיעים מאמצים רבים כדי למצוא את הרכב הנכון, אם בכלל. אך בשעה שקונים רכב דרך חברה, אנו יכולים לחסוך את מאמץ החיפוש. כי כל סוגי הרכב שאנו רוצים לבחון נמצאים במקום אחד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here