כל הטיפים הכי חמים לבחירת מצבר לרכב שלך

0
886
מצבר לרכב
קרדיט PIXABAY

הלך המצבר? זה לא אומר שצריכים להיכנס למשבר. אם המצבר שלכם התרוקן והמכונית לא מניעה, סימן שצריך להתחדש במצבר חדש לרכב. במאמר הבא נציג את המדריך המלא עם כל הטיפים החשובים לבחירת מצבר חדש, כך שקניית מצבר לא תהיה אירוע מורכב ומפחיד.

בוחרים את המצבר לפי סוג הרכב

העניין החשוב ביותר אליו צריך לשים לב בעת קניית מצבר, הוא התאמה של המצבר החדש לסוג הרכב הספציפי שלכם. המצבר ברכב הוא למעשה ספק החשמל של המכונית ויש לו שלושה תפקידים חשובים:

  • הגורם המניע את הרכב, ללא מצבר פעיל לא ניתן להתניע את המכונית.
  • מוקד אגירת אנרגיה.
  • מערכת גיבוי למערכות חשמל שונות במכונית: רדיו, מזגן, נעילה חשמלית וכיוצא בזה.

לכן, קשה להפריז בחשיבותו של המצבר לרכב, ולכן חשוב להתעקש על התאמה מושלמת שלו אשר באה לידי ביטוי בשני ממדים: גודל פיזי של המצבר, ויכולת הקיבולת החשמלית שלו.

חשוב לוודא שהמצבר החדש נכנס בדיוק במקום המיועד לו בתא המנוע. בשביל לדעת את המידות הרלוונטיות אפשר להיעזר בהוראות היצרן או לקחת סרט מדידה ולבדוק בעצמכם. בנוסף, חשוב לקנות מצבר המספק מתח לפי הוראות היצרן. מצברים מספקים מתח חשמלי אשר נע בין 45 ל90 אמפר, ויש לבחור את המצבר המספק את החשמל המתאים באופן מדויק למכונית שלכם.

מצבר עם מוניטין

מומלץ לבחור במצבר של פירמה ידועה וותיקה בענף המצברים. לא מכירים שמות של יצרני מצברים? חיפוש קצר באינטרנט יעשה את העבודה. יצרן מוכר החתום על המצבר, משמש למעשה כעוד ערבות לאיכותו וליכולתו של המצבר לשמש אותכם לטווח ארוך. אינדיקטור נוסף לכך היא אחריות היצרן של המצבר: ככל שהאחריות היא לטווח ארוך יותר, כך ניתן לסמוך יותר על המצבר כמוצר איכותי ואמין.

עניין נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא עמידה בתקנים, ובפרט בתקן הישראלי. זאת משום שהמצבר שלכם מיועד לנסיעה באקלים הישראלי החם יחסית ועל כן חשוב שיימדד בתנאים מקומיים. לכן עמידה בתקן זה מהווה עוד "תעודת ביטוח" חשובה לכך שבחרתם מצבר טוב ומותאם לצרכים שלכם.

רק מצבר חדש

לכל מצבר יש חיי מדך מסוימים ועל כן חשוב לקנות מצבר חדש ככל הניתן, כלומר לרכוש מוצר קרוב ככל האפשר לתאריך הייצור שלו. חשוב לדעת כי לא מעט מצברים שוכבים במחסנים מספר חודשים עד שמגיעים לצרכן ועל כן "מבזבזים" זמן שימוש יקר. בהתאם חשוב לברר את תאריך הייצור של המצבר החדש המיועד.

קונים אצל יבואן מומלץ

בהקשר של מצברים, חשוב לבחור לא רק בפירמה אמינה אלא גם ביבואן מנוסה ואמין עם שירות איכותי בכל הקשור להחלפת המצבר הישן בחדש. כאשר בוחרים ביבואן מצברים חשוב לבחור בחנות המציעה היצע איכותי ומגוון יחד עם טווח מחירים תחרותי ושירות יעיל לצרכן. לחברת מצברים מומלצת לחצו כאן וגלו את כל האיכויות שיש לטיק טק להצליח לכם עם מצבר חדש ישירות אליכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here