הסיבות שבגללן בחרתי מיצובישי ספייס סטאר

0
3660

מיצובישי ספייס סטאר לא הייתה הבחירה הראשונה שלי כאשר חשבתי לקנות מכונית. הסיבה היא פשוט שלא הייתי מודע לקיומה. בתור מי שלא ממש מבין בנושא, הכרתי רק את השמות בנישאים בפי כולם, והספייס סטאר לא הייתה אחת מהם, לפחות לא במעגל שלי. ואולי, הגורם לכך הוא שלא מדובר ברכב בעל גודל סטנדרטי, אלא קטן יותר. או מה שנקרא בז‘רגון המוטורי סופר-מיני. ואולם, כאשר אני אומר גודל סטנדרטי, אני מתכוון למכוניות משפחתיות, כאלה שהיו פופולריות ביותר בארץ מאז שאני זוכר את עצמי. אך מסתבר שהמוזג סטנדרטי הנו גמיש, מאחר ויותר ויותר אנשים, מסתבר, עוברים היום למכוניות קטנות יותר. אין ספק שזה תלוי בתהליכים כלכליים, כמו גם סוציולוגיים, שעוברת החברה שלנו. כך או כך, כאשר התחלתי לברר פרטים על הרכב הזה, בעקבות המלצה ששמעתי, נעשיתי מודע ליתרונותיו.

מה מייחד את מיצובישי ספייס סטאר

מיצובישי ידועה בעיקר בזכות מכוניות הסדאן שלה, אך בשנה האחרונה נכנסה למגרש של “הקטנים” עם דגם הספייס סטאר. על אף חוות דעת שמצאתי במגזין אוטו, אשר לא התלהבה מאוד מהדגם, החלטתי לנסות אותו בעצמי ולהיווכח.

הדבר הראשון ששבה את לבי היה המראה. אני עדיין לא מורגל במראה של מכוניות קומפקטיות ומיצובישי ספייס סטאר הוא בהחלט נאה מאוד. הגודל והזוויות המעוגלות עושות חשק להיכנס פנימה ולהתחיל לנהוג. מה שתרם לרושם הראשוני הזה הוא פס פרחוני מצויר לאורכה אשר התברר כמדבקות הניתנות לרכישה ומשווקות ביחד עם האוטו.

המראה מלבב – ספייס סטאר

בתור מי שהיה מורגל בנסיעה על טוסטוס, תמיד קשה היה לי להסתדר עם מכוניות גדולות, ואפילו ממוצעות. לכן בשביל אנשים כמוני, מיצובישי ספייס סטאר היא מכונית טובה, מאחר וכל דבר בה מרגיש כמו שדרוג של מה שהייתי רגיל לחוות. הגודל אינו רחב בהרבה מאופנוע ואם זאת מאפשר להסיע חמישה אנשים וליהנות מהמרווח, ממזג אוויר מבודד וממוזיקה.

אי אפשר להתווכח עם העובדה שנהיגה בספייס סטאר לא בדיוק דומה לשיוט נינוח, אך אני שרגיל לכך יכול להתמודד בקלות. היא מצליחה לדעתי להיות מכונית אך ללא חסרונות רבים של מכונית, כאלה שגורמים לרבים מאיתנו להימנע מרכישתה. זוהי דעה סובייקטיבית כמובן, אבל אם אתם מתאימים לפרופיל שלי, אני בטוח שתאהבו אותה גם כן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here