הונדה ג'ז היברידית 2021 לא כדאי לפספס

0
1865
הונדה ג'ז היברידית 2021 לא כדאי לפספס
קרדיט תמונה אתר הונדה רחובות

מה אתם רוצים שיהיה ברכב העירוני המושלם שלכם? שיהיה קטן, קומפקטי, חסכוני בדלק והעיקר בטיחותי. ובכן, מאפיינים אלה ודומיהם תוכלו למצוא ברכה הונדה ג'ז היברידית 2021 החדשה שממש לא כדאי לפספס. אז אם אתם עומדים להחליף את הרכב הישן או קונים את הרכב הראשון שלכם, ההונדה החדשה היא רכב מעולה להתחיל איתן שנה חדשה.

הונדה ג'ז היברידית 2021 – כל מה שכדאי לדעת עליה

מתעניינים ברכב מיני חדש וחסכוני? הכירו את המפרט של הונדה ג'אז היברידית 2021:

  • מכיוון שמדובר ברכב שהוא בעצם סופרמיני, תצרוכת הדלק של ההונדה עומדת על 22.2 קילומטרים לליטר בלבד. החיסכון בצריכת הדלק מתאפשר בזכות המבנה המיוחד של ההונדה. למשל, כאשר הרכב מגיע למהירות של כ-80 קמ"ש בכביש בין עירוני, מנוע הבנזין הוא שמתחבר אל הגלגלים ומניע אותם.
  • כאמור, זוהי גרסה היברידית של ההונדה, ולכן היא כוללת מנוע בנזין ושני מנועים חשמליים. המנוע החשמלי האחד תפקידו לשמש יותר כגנרטור, ואותו מפעיל מנוע הבנזין כדי לטעון סוללות. המנוע השני תפקידו להתניע את הרכב. 
  • להיברידית החדשה ישנן גם מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נסיעה בטוחה יותר. כך למשל, מערכת הבטיחות Honda SENSING מסוגלת לבלום את הרכב באופן עצמאי כאשר היא מזהה אופניים או הולך רגל. לצד זאת, קיימת גם בקרה המתריעה בפני סטייה מנתיב, וכן מגביר מהירות שיודע לזהות תמרורים. מבחינת מערכת הבטיחות הפאסיבית, ההונדה כוללת 10 כריות אוויר.
  • כשנכנסים להונדה הקטנה, מגלים שבעצם יש הרבה מקום. תחושת המרחב בהונדה מתאפשר בזכות עיצוב מיוחד של החלונות הגדולים ברכב. כמו כן, מושב הנהג נוח ונעים, כולל לוח מחוונים גדול ומסכי מולטימדיה. בקיצור, כל מה שצריך לנסיעה ארוכה. 

הונדה ג'ז היברידית לעומת קאיה פיקנטו

אם נשווה בין ההונדה החדשה לקאיה פיקנטו שכה נפוצה בישראל, נראה שיש הבדלים בין מכוניות המיני. מכיוון שמדובר ברכבים קטנים, הם אמורים לצרוך פחות דלק. אך ההבדל כאן הוא שההונדה היברידית והקאיה – לא, ולכן קאיה פיקנטו גורמת לבזבוז דלק גדול יותר בהשוואה לגודלה. עם זאת, בשני הרכבים מותקנות מערכות בטיחות מתקדמות שנועדו לשמור על הנהג ונוסעיו במהלך הנסיעה. מבחינת נוחות הנסיעה, שני הרכבים מתאימים יותר לנסיעה בעיר, אם כי קאיה פיקנטו פחות נוחה לנהג. כמו כן, בגלל העיצוב שלה והיעדר החלונות הגדולים שיש בהונדה ג'ז היברידית, תחושת המרחב בקאיה פיקנתו אינה מורגשת והיא אינה שונה בגודלה מרכבי מיני אחרים היוצאים אל השוק. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here