הונדה רכבים 2021 שילוב של טכנולוגיה ועוצמה

0
1337
הונדה רכבים 2021 שילוב של טכנולוגיה ועוצמה
קרדיט תמונה הונדה רחובות

ישראלים רבים מחליטים אחת לכמה שנים לרכוש רכב חדש. יש תחושה נפלאה כשקונים רכב ישירות מהיבואן ונהנים להסיר את יריעות הניילון, אשר מולבשות על המושבים הקדמיים והאחוריים.

ההיצע של הרכבים הוא רב ואחת מהאופציות הבולטות היא הדגמים הייחודיים של הונדה רכבים לשנת 2021 אשר משלבת בין טכנולוגיה פורצת דרך ועוצמתיות בתנועה. 

הבטיחות לפני הכול 

בשנים האחרונות ביצעו המהנדסים של הונדה מחקרים ופרויקטים רבים בנושא הבטיחות של הרכבים כיוון שלאור מה שקורה בדרכים, הנושא החשוב ביותר הוא בטיחותם של הנוסעים. בדגמים האחרונים יושמו כל הטכנולוגיות החדשות, אשר מקנות רמה גבוהה מאד של בטיחות וזאת בפער משמעותי מול יצרנים אחרים. 

רכבי הונדה 

המגמה של הונדה היא לייצר בכל שנה כמה דגמים של רכבים, כאשר כל דגם מתאים למטרה אחרת ובהתאם להרגלי הנהיגה של הלקוחות השונים, אם מדובר בנהג אחד בדרך כלל, רכב משפחתי למשפחה עם ילדים, או רכב פנאי מפנק. 

הדגשים של כל הרכבים שיוצרו בשנת 2021 הם חיסכון משמעותי בצריכת הדלק ורכבים שאינם מזהמים וזאת לאור העלייה הגדולה במודעות לזיהום האוויר בישראל ובעולם כולו, כדי לשמור על כדור הארץ. דגם הונדה JASS לדוגמה קיבל דרגת זיהום נמוכה מאד והוא בדרגה מספר 2. 

דגמי רכבי הונדה 2021 

הרכב הקטן ביותר הוא דגם הונדה jazz אשר מתאים לנהגים שנוסעים בדרך כלל לבד, בזוג או למשפחות קטנות שמעוניינות לנסוע במכונית מרווחת במיוחד. קיימת בו מערכת בטיחות יוצאת דופן ואפשרות לחיסכון משמעותי ביותר בצריכת הדלק. בכל רכב מסוג זה קיימים שני מנועים וחשמליים והיא מצוידת בעשר כריות אוויר.

הדגם המשפחתי הוא CIVIC אשר קיים בשני דגמים, הדגם הנורמטיבי ודגם הספורט. בדגם הרגיל קיים מנוע TURBO VTEC של 319 כוחות סוס שזו עוצמה אדירה וארבעה צילינדרים. בדגם הספורטיבי קיים מנוע טורבו ייחודי של 182 כוחות סוס לנהיגה בטוחה ואחיזה מצוינת על הכביש. 

הדגם המתאים לאוהבי ההגה הוא  CRV  שהוא רכב ספורטיבי בעל נראות נפלאה, מרווח מאד בחלקו הפנימי, בעל ביצועים נפלאים במהלך הנהיגה, חסכוני מאד בצריכת הדלק ובעל מנוע בטיב מעולה. 

רכב הפנאי המעוצב שמוביל רבים לטיולים הוא דגם HRV אשר מותאם לכך ולכן יש בו שטח רב לאחסון של ציוד ומרחב פנימי גדול במיוחד לרווחתם של כל הנוסעים. גם רכב זה הוא חסכוני מאד בצריכת הדלק ולכן התחזוקה שלו נוחה ביותר.

אולמות התצוגה של הונדה 

באולמות התצוגה של הונדה, אפשר לראות את כל הדגמים החדשים ולצאת לנסיעת מבחן כדי לבחון את כל אחד מהדגמים. 

הרכבים החדשים נמכרים בהיצע נרחב של צבעים ויעניקו לכל נהג נסיעה בטוחה וייחודית מול רכבים אחרים בנפחי מנוע זהים. 

קרדיט כתובת תוכן – עדינה אקוקה 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here