איך ליהנות מטיול מושלם ברומניה עם רכב שכור בדיוק לפי הצרכים שלכם?

0
1880
איך ליהנות מטיול מושלם ברומניה עם רכב שכור בדיוק לפי הצרכים שלכם?

רומניה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי במיוחד לטיולים. השילוב של המחירים הנוחים מאוד, התשתיות התיירותיות הטובות ושלל האטרקציות והמקומות היפים מושך עוד ועוד ישראלים אל המדינה הבלקנית מאירת הפנים. כדי להגיע בנוחות ובלי לבזבז זמן יקר לכל נקודה שתרצו לשלב בטיול, כדאי לשכור רכב – וכמובן לעשות זאת בחוכמה.

איפה כדאי לשכור את המכונית?

רוב הטיסות לרומניה נוחתות בבירה בוקרשט. בעיר עצמה תוכלו להסתדר גם בלי מכונית צמודה, אבל אם ממילא אתם מתכננים לטייל בכל רחבי המדינה כדאי לשקול השכרת רכב כבר בשדה התעופה, וכך להגיע בנוחות למלון. ההמלצה הזו תקפה במיוחד למי שמגיע עם ילדים, או עם הרבה מזוודות יחסית. אם תכננתם שהות של 3-4 ימים בבירה ורק אז לצאת למקומות אחרים, תוכלו למצוא סניפים של חברות השכרת רכב בבוקרשט בשלל מקומות מרכזיים, ובזמן השהות בעיר להשתמש בתחבורה הציבורית היעילה למדי.

דגשים חשובים לגבי נהיגה ברומניה

ברוב המקרים השכרת רכב באירופה מחייבת רישיון נהיגה (ישראלי) בתוקף ודרכון, וכך גם ברומניה. דגש ייחודי לרומניה הוא מס כבישים ולכן חשוב לוודא שעל המכונית השכורה יש מדבקה שנקראת רובינייטה.

עוד חשוב לדעת שהמשטרה ברומניה עלולה להחמיר עם נהגים שנוסעים במהירות גבוהה מהמותר – ולכן מומלץ לנסוע בזהירות וליהנות מהנוף. על נהיגה בשכרות אתם עלולים להיענש בחומרה רבה. באזורים הכפריים אתם עשויים למצוא את עצמכם מאחורי עדר פרות או עגלה עם סוס – חוויה ייחודית שמצריכה סבלנות מסוימת.

איפה כדאי לטייל ברומניה?

המחירים הנוחים של שכירות רכב ברומניה מקנים לכם חופש תנועה מרבי, וכדאי לנצל אותו לטובת הגעה לכל המקומות היפים במדינה. מומלצים במיוחד הם אזור הטרנס פגרשן שכולל את אחד הכבישים היפים ביותר בעולם, אזור בראשוב שמציע גם נופים מרהיבי עין של הרי הקרפטים וגם אתרי תיירות מוצלחים (ובהם, בין השאר, הטירה של דרקולה), עיירות הנופש שלחופי הים השחור ועוד יותר מכך הדלתא של הדנובה (שמבטיח מפגש מהמם עם טבע ייחודי) ואזור סיביו שמספק מסע אחורה בזמן עם כפרים ציוריים ועיירות עם מראה של ימי הביניים.

איך לשכור רכב במחיר משתלם במיוחד?

רומניה היא יעד זול, וכדי שהמחיר של החופשה יישאר אטרקטיבי חשוב למצוא גם רכב שכור במחיר משתלם. רנטאפ היא סוכנות מובילה בתחום השכרת הרכב בחו"ל – עם ניסיון ספציפי לגבי רומניה (וגם יעדים מרכזיים נוספים כמו למשל השכרת רכב בארצות הברית). החברה מיומנת מאוד במציאת האופציה האידיאלית בהתאם לצרכים שלכם, ובמתן מענה מלא לכל צורך 24/7. מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעה שממש לא כדאי לפספס, בטל' 0522675210

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here