איזה מצבר מתאים לאוטו שלי?

0
260
מוסך צפת
קרדיט: CANVA

בחירת המצבר המתאים לרכב הינה הכרחית למען תפקודו התקין ולאורך החיים שלו. יש כמה וכמה דגמים של מצברים הזמינים בשוק, מה שעשוי להגביר את הדילמה במה באמת לבחור. נפרט במאמר הבא מספר גורמים חשובים אותם יש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מצבר לרכב וזאת כדי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן.

התאמה מלאה לדרישות

השלב הראשון בבחירת המצבר המתאים לרכב זוהי בדיקה והתאמה לדרישות הגודל והקיבולת של הרכב. אפשר להתאים את המצבר על ידי בדיקת המצבר הקיים.

דירוג CCA

דירוג Cranking Amps (CCA) הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון, במיוחד בעונת החורף אם אתם מתגוררים באזור בעל אקלים קר. CCA מודד את יכולת הסוללה להתניע את המכונית שלכם במזג אוויר קר. הוא מייצג את כמות הזרם שהסוללה יכולה לספק במשך 30 שניות במזג אוויר קר מבלי שהמתח יירד מתחת לרמה שצוינה. חשוב לבחור מוצר עם דירוג CCA העונה על המלצות יצרן הרכב.

מצבר לא מפונק…

יש מצברים שאינם דורשים מילוי נוסף של מים או אלקטרוליטים. אלו נועדו לספק מענה מושלם ללא תחזוקה שוטפת תוך סיפוק ביצועים לאורך זמן. מצברים אלו הם הבחירה הפופולרית עבור רוב בעלי המכוניות בשל הנוחות והאמינות שלהם.

דירוג RC

דירוג ה-Reserve Capacity RC מציין כמה זמן המצבר מסוגל לספק חשמל למערכת החשמלית של המכונית במקרה של תקלה באלטרנטור. הוא מודד את מספר הדקות שסוללה טעונה במלואה יכולה לספק זרם קבוע של 25 אמפר לפני שהמתח שלה יורד מתחת לרמה שצוינה. בחרו סוללה עם דירוג RC גבוה יותר כדי ליהנות משקט נפשי.

מותג מוכר

תמיד מומלץ לבחור במצבר של חברה מוכרת ובעל מוניטין שידועה במוצרי האיכות שלה וברמת האמינות. מותג אמין יספק לרוב אחריות המכסה כל פגמי ייצור או תקלות שונות בדרך. בדקו את תקופת האחריות ואת התנאים וההגבלות לפני שתרכשו את המצבר.

מהם הרגלי הנהיגה שלכם?

הרגלי הנהיגה עשויים גם כן להשפיע על סוג הסוללה שתבחרו. אם אתם נוסעים הרבה לנסיעות קצרות או שיש לכם מספר מכשירים אלקטרוניים במכונית, ייתכן שתצטרכו מצב חזק יותר בעל קיבולת גבוהה יותר כדי לעמוד בדרישות ההספק המוגברות. מצד שני, אם אתם נוהגים בעיקר למרחקים ארוכים, סוללה רגילה עשויה בהחלט להספיק לכם.

אז אם גם אתה מוצא את עצמך מתלבט איזה מצבר מתאים לרכב שלי ומול כל ההיצע אתה לא באמת יודע מה אמור לתת לך את המענה המדויק לצרכים שלך, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מומחה באתר https://mazber.co.il/ או עם יצרן הרכב שלך לקבלת המלצות ספציפיות.

זכרו, מצבר מתאים שבחרתם בדיוק על פי הצרכים שלכם ובהתאם לסוג הרכב, יבטיח לכם חווית נהיגה אמינה ובטוחה ללא תקלות מעצבנות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here