עשיתם עבירת תנועה חמורה? – כדאי שתיקחו עורך דין תעבורה מנוסה

0
1602
עשיתם עבירת תנועה חמורה? - כדאי שתיקחו עורך דין תעבורה מנוסה
מקור freepik

כמעט מדי יום, נהגים בכל רחבי הארץ מבצעים עבירות תנועה חמורות. אלו יכולות להיות גם עבירות שאיש לא נפגע מהן פיזית לשמחתנו, ובכל זאת מדובר בעבירות שעלולות להוביל לעונשים כבדים, בין אם זה שלילת רישיון לתקופה מסוימת, ניקוד, וכן עונשים אחרים שיכולים להשפיע על יכולת ההתנהלות היומיומית הסדירה של הנהג.

עצם זה שנהג עשה עבירת תנועה חמורה, איננה מבטיחה בהכרח שהוא יקבל עונש כבד. שכן הוא יכול לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מנוסה, אשר ייצג אותו מול המשטרה ובבית המשפט, יגן עליו ויצליח לשכנע את התובע והשופט, להקל עליו בעונש.

על מנת שזה יקרה, יש לשכור עורך דין תעבורה עם ניסיון אשר אפשר לסמוך עליו ועל ההתנהלות המקצועית שלו. בעזרתו אפשר ליהנות מייצוג מקצועי לאורך כל הדרך, החל משלב החקירה של המשטרה, ועד לשלב המשפט, במידה וזה אכן יגיע לכך.

חשוב להבהיר, השימוש בשירותיו של עורך דין תעבורה עם ניסיון הוא הרבה פעמים הכרחי, מאחר ולא כל אחד יכול לייצג את עצמו, גם אם כן, זה לא מומלץ. לכן, יש צורך להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה. באופן טבעי, תמיד נכון לקחת גורם מקצועי מנוסה ולא עורך דין צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בתחום, ועדיין אין לו את הכלים והניסיון הנדרש להתמודד עם מקרים מסובכים.

לפני שנסביר כיצד בוחרים עורך דין תעבורה, חשוב להבין כיצד הוא יכול לעזור. על פניו, אחרי שמבצעים עבירת תעבורה, מיד אפשר להודות באשמה או להרגיש אשמים, הרבה פעמים הנהג איננו יודע כיצד להתמודד עם הסיטואציה ואיך הוא יכול לטעון שלא עשה זאת.

כאן נכנס תפקידו של עורך דין. המטרה שלו היא להוכיח שהנהג לא ביצע את העבירה, ואם ביצע, אז לחפש כל פרצה אפשרית בחוק או בצורה בה הנהג נעצר ונחקר, על מנת לפגוע באמינות המשטרה ולצמצם ככל הניתן את עונש שהוא עלול לקבל, אם בכלל. במידה ואין לו את האפשרות הזאת, אז הוא ינסה לטעון בבית המשפט טיעונים בעד הנהג, על בסיס העבר שלו, על בסיס תפקודו כאיש משפחה, כאדם מפרנס, מתוך כוונה שהשופט יתחשב וייתן לו עונש מופחת.

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה בצורה נכונה

כאמור, הדבר הראשון שצריך לבחון זה הניסיון שעומד לרשותו. חשוב לוודא שאכן מדובר בעורך דין מנוסה ואיכותי, אשר אפשר לסמוך עליו ועל שיקוליו.

הדבר השני שיש לבדוק זה הזמינות שלו לשמש כעורך דין במקרה זה. חשוב שהוא יהיה מסוגל לקדם את התהליך כמה שיותר מהר, שלא יידחה יתר על המידה.

הדבר השלישי, יש לבחון את הגישה שלו, מה בדיוק הוא מציע, איך הוא מתכוון לפעול למען הלקוח שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here