נדלקנו על הכרטיס החדש

0
771
קרדיט pumpi.co.il

סביר להניח ששנת 2020 תישאר בזיכרון שלנו לעוד הרבה זמן, הסגרים, הבידודים – ובעיקר מילת המפתח "קורונה".

אפילו בשנה ההזויה הזו שהפחיתה משמעותית את כמות הנסיעות בכביש, מספר כלי הרכב הפרטיים גדל ב-2.9%!

מה שאומר, שכולנו עדיין על הכבישים, ממהרים לעבודה, עומדים בפקקים אבל – מחפשים כל אופציה שתהפוך את הבקרים האלה לפשוטים יותר.

הכירו את כרטיס התדלוק של Pumpi – הדרך המהירה והמשתלמת ביותר לתדלק!

מדובר בכרטיסי תדלוק מגנטיים, קטנים הנכנסים לכל ארנק ומאפשרים לכם:

  • תדלוק מהיר בכל תחנות הדלק שבהסדר – עמדות "דלקן אוניברסלי" מיוחדות הפרושות בכל הארץ בתחנות: דור אלון, סונול, TEN ועוד, אשר לא מצריכות לעמוד בתור.
  • מעקב מרוכז אחר כל הוצאות הדלק – חיוב חודשי בהוראת קבע אשר נשלח אליכם בכל חודש עם הפירוט המלא של איפה, כמה ומתי תדלקתם.
  • אפשרות להגבלת הכרטיס – אם מדובר בהוצאות אישיות או בהוצאות חברה, הדבר מאפשר לכם לעמוד במגבלת התקציב ללא בעיה וללא צורך במעקב אחר ההוצאות.
  • והכי חשוב – הוזלת מחיר הדלק! תודות לשיתופי הפעולה של Pumpi, תוכלו ליהנות מהנחה במחיר התשלום לליטר, מה שיביא להנחה משמעותית בסוף החודש.

כרטיס התדלוק יחסוך לכם זמן יקר, החל מחיפוש חשבוניות המפוזרות בכל חלקי הארנק/רכב/משרד ועד למעקב ידני אחר ההוצאות שהקצבתם לתדלוק, אם מדובר ברכב פרטי או רכב חברה, תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם או העובדים שלכם הוציאו על דלק החודש וכמו כן גם להגביל את ההוצאה במידת הצורך.

למה דווקא כרטיס מגנטי? פשוט מאוד, על כרטיס אשראי אנחנו יודעים לשמור הרבה יותר טוב מאשר על כרטיסייה או דף נייר, לכן הצורה והחומר ממנו עשוי הכרטיס. 

למה דווקא הכרטיס של Pumpi?

כבר 8 שנים ש-Pumpi מספקת פתרונות תדלוק יעילים – דלקנים וכרטיסי תדלוק, אשר פועלים באלפי רכבים ברחבי הארץ ובנוסף לחסכון הכספי, מקלים באופן משמעותי על חיי הנהגים והחברות. 

הודות לכמות המשתמשים הגדולה ולשיתופי הפעולה עם חברות הדלק בישראל, Pumpi מקבלת מחירי תדלוק מועדפים ותחרותיים.

רוצים לשמוע עוד על כרטיס התדלוק? שלחו לנו הודעה בווטסאפ- 052-7313057

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here