יצאנו לסיבוב על האיזי ריידר – זה מה שיש לנו להגיד לכם על הכלי

0
2140
יצאנו לסיבוב על האיזי ריידר - זה מה שיש לנו להגיד לכם על הכלי
התמונה באדיבות איזי ריידר ישראל

אחרי לא מעט המלצות, ולא מעט מאמרים שקראתי בעניין, החלטתי להתנסות בסיבוב על איזי ריידר בעיר ובשטח. לא מעט חברים ובני משפחה שהתנסו, סיפרו לי עד כמה זה מיוחד ויוצא דופן. מאמרים שקראתי בנושא לימדו אותי, שמדובר על כלי שונה לגמרי מכל מה שהכרתי עד היום. 

תקופת הקיץ, ימי החופש הגדול, כשמזג האוויר הוא חמים ונעים, זה זמן טוב לנסות דברים חדשים ובפרט בשטח, במרחב הפתוח. רכיבה על איזי ריידר היא דוגמא טובה לכך. כל מה שהייתי צריך זה לתאם מועד, לקבוע מסלול ולצאת לדרך. 

מה זה איזי ריידר?

לפני שאני אספר על החוויות שלי מהרכיבה על הכלי, אסביר בקצרה במה מדובר. EZraider הוא כלי שמזכיר במבנה שלו קורקינט בשילוב טרקטורון. 

מדובר על כלי נייד עליו אפשר לעמוד או לשבת, לרכב בשטח או בעיר. יש לו בטרייה נטענת, הוא יכול להגיע למהירות של עד 40 קמ"ש, והצמיגים שלו בגודל בינוני, מאוד חזקים ואיכותיים, מה שמאפשר, כאמור, רכיבה בתנאים נוחים. 

אני לא הייתי היחידי שרכב על כלי מסוג זה, סביבי היו לא מעט חבר'ה שרכבו, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים. בעיקרון הכלי מותר לרכיבה מגיל 15-16 ואין צורך ברישיון. 

לצורך הבטיחות האישית שלי, ובהתאם להמלצות, חבשתי קסדה כך אם חס וחלילה הייתי נופל (מה שלא קרה), לא היה קורה לי כלום. 

איך זה לרכב על הכלי?

כשרכבתי על הכלי, הרגשתי תחושה שלא הרגשתי בעבר, לא כשרכבתי על קורקינט רגיל, אופניים רגילים או חשמליים ולא על שום כלי אחר. 

יש בו מהכל ועדיין הוא שונה לגמרי מכולם. הרגשתי הרבה יותר נוח, הרבה יותר בטוח, והכי חשוב, יכולתי להגיע למהירויות שונות, בין אם רציתי להאט ובין אם רציתי להאיץ. 

זו היתה תחושה יוצאת דופן, אטרקציה קייצית של ממש. למשל בעיר, במקרים רבים בגלל מבנה הכלי, הרגשתי שאני מקדים לא מעט כלי רכב, מה שאיפשר לי לרכב בדרכים מסוימות בזמן קצר יותר. 

מי שחושש שמא כל הרכיבה הוא יצטרך לעמוד, כמו למשל במקרים של קורקינט, יכול להיות רגוע. אני במהלך הרכיבה עמדתי חלק מהזמן, חלק אחר אני ישבתי. 

זה תלוי במסלול הרכיבה וזה תלוי כמובן גם במה שכל אחד מרגיש באופן אישי. 

לגבי ידיות האחיזה, אזי שהן מאוד נוחות, אפשר לאחוז בהן בצורה חזקה ובטוחה ואין מה לחשוש שמא הידיים יחליקו או יהיה צורך להפעיל כוח. 

חווית השימוש בכלי היא ברמה מאוד גבוהה, וזה מורגש מהרגע שעולים על הכלי ועד לרגע שיורדים ממנו, לאורך כל הרכיבה, כאמור, הן בשטחים עירוניים והן במסלולי שטח במקומות שונים. 

אני השתמשתי בכלי, כפי שציינתי, בעיר, בטיילת, בפארקים וכן ברחובות העיר. הכלי שימש אותי במשך יום שלם, הן לסידורים והן בשביל להגיע ממקום למקום לכיף. 

בהמשך גם העמסתי את הכלי ברכב, ונסעתי לרכב איתו בשטחים ביער שנמצא מחוץ ליישוב בו אני מתגורר. 

הרכיבה בשטח היתה מאוד פשוטה ובטוחה. יכולתי לנווט איתו בדרך בצורה קלה, לא היתה לי שום בעיה להאיץ או להאט, לעלות בעליות או לרדת בירידות, לא נדרשתי להפעיל הרבה כוח או מאמץ. כשרציתי לעצור ולנוח, זה נעשה בצורה פשוטה ונוחה. 

לסיכום, כל מי שרוצה ליהנות מחוויית רכיבה שונה ויוצאת דופן, כל מי שמחפש דרך להתגבר על הפקקים או לצאת בסופי שבוע לרכיבה בשטח, איזי ריידר זו ההמלצה שלי. 

לרכישת ה-EZraider ויצירת הקשר אתם מוזמנים ליצור קשר עם אלקנה, המפיץ הראשי לפרטים נוספים:

050-447-0888

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here