יבוא נכון של רכב

0
961
יבוא נכון של רכב
קרדיט: Pixabay.com

אם גם אתם יכולים להרשות לעצמכם לייבא רכב מסוים מחו"ל, אז הגעתם למקום הנכון, יבוא רכב מחול זהו תחום ההתמקצעות של CENTER CAR LUXURY  אצלנו תוכלו למצוא דגמים ייחודים שלא נמצאים בכל מקום, בנוסף אנחנו מתחייבים עבורכם לשירות הטוב ביותר, למחיר הטוב ביותר וכן גם לזמן ההמתנה הקצר ביותר בעבור ההזמנה הנחשקת שלכם. תוכלו לשמוע על מספר לקוחות שבחרו בCENTER CAR LUXURY  שהוא המקום המועדף עליהם. מבחינת כל מה שתצטרכו עבור ייבוא הרכב שלכם בבטחה לארץ, ישנם מספר יתרונות של יבוא נכון:

  1. הבאת הדגם הספציפי והייחודי בדיוק לנו.
  2. התהליך אינו מסובך כמו שנהוג לחשוב, ואף פשוט ומאוד פופולרי בארץ.
  3. גיוון בבחירת סוג הרכב, עם תוספות ייחודית שיש לרכב רק במפעלים הרשמיים שלו.

 

יבוא אישי מגרמניה – היתרון שלנו

בנוסף אצלנו בחברה אנחנו מתמקדים גם בכל מה שקשור לנושא יבוא רכב אישי מגרמניה. כפי שידוע לחלקכם, גרמניה היא בעלת חברות רכבים ענקיות כמו מרצדס וכו', בנוסף גרמניה ביחסים מאוד טובים עם מדינת ישראל ועם החברה שלנו באופן ספציפי. היבוא מגרמניה הינו דבר נפוץ בעקבות הרצון של הנהגים להרגיש את המנוע הגרמני החזק כדוגמת פורשה, במוו ומרצדס. בשל הביקוש הרב, אנו דואגים לכם לקשר ישיר מול היצרן, לאספקה מהירה וניהול ושירות איכותיים מהמעלה הראשונה.

 

רכישת רכבי יוקרה

בחברה שלנו תוכלו למצוא גם רכבי יוקרה למכירה, ברמה הגבוהה ביותר שעומדים בסטנדרט הגבוה של אירופה ובסטנדרט העולמי, כמו אותם הרכבים יעמדו בהתאם לדרישות הלקוח, טעמו האישי והצרכים השונים שלו. אצלנו ב Center Car Luxury  יש ניסיון של 30 שנה בתחום ואנחנו יכולים להגיד בגאווה שאנחנו מקצוענים בתחומנו, בנוסף אנחנו מקפידים על שקיפות מלאה מול הלקוחות במטרה משותפת ששנינו נצא הכי מרוצים שאפשר. היתרונות ברכישת רכבים מהסוג הזה:

  1. אמינות- רכבי יוקרה הם רכבים אמינים ועמידים שיחזיקו לטווח הארוך ויישארו איתנו שנים רבות.
  2. תמורה- התמורה עבור הרכב היא רבה, בין אם זה הנוחיות ברכב עצמו, השליטה ברכב, רמות הגימור ברכבי יוקרה הם ברמה הגבוהה ביותר ומספקים את התמורה הגדולה ביותר עבור הרכישה שלהם.
  3. בטיחות- רכבי יוקרה לא סתם יקרים יותר למחיר היקר יש תמורה, גם מבחינת בטיחות הרכב.

אתם מוזמנים לפנות לנציגים שלנו לכל שאלה בנושא ונשמח לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר

בטלפון : 052-8150150

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here