החלפת מצבר בשירות עד הבית

0
1613
החלפת מצבר בשירות עד הבית
קרדיט PIXABAY

אין דבר לא נעים יותר מהסיטואציה בה ממהרים ליום עמוס של עבודה – ומגלים שהאוטו לא מתניע. המכונית שלנו היא כלי שאנו זקוקים לו כמעט בכל משימה יום יומית מחוץ לבית. החשיבות שלה עולה בייחוד בימים בהם יש לנו סידורים חשובים או פשוט צריכים להגיע למשרד ליום מלא בפגישות.

כאשר האוטו לא מתניע בגלל שנגמר המצבר – הפתרון היחיד הוא החלפת המצבר. ניתן להתניע את האוטו עם כבלים ולהגיע עמו למוסך או לחשמלאי – אך בסופו של דבר יהיה צורך בהחלפת המצבר.

במקרים רבים מאוד אין לנו ממש זמן להזמין מישהו שיטעין את המצבר ואז לנסוע עם האוטו למוסך. אנחנו זקוקים לפתרון מהיר יותר. במקרה כזה ישנן חברות המספקות שירות מצבר עד הבית.

חברות אלו מחזיקות טכנאים ואנשי מקצוע עם מלאי זמין של מצברים ויכולים בהתראה קצרה יחסית, בהתאם למיקום, להגיע עד לאוטו שלכם ולסייע לכם בהחלפת המצבר.

מהו שירות מצבר עד הבית

באותם מקרים בהם אין לנו כבלים בהישג יד ואין באפשרותנו להשליך יום עבודה ולנסוע לחשמלאי רכב – נוכל להזמין שירות שיביא לנו מצבר למקום בו אנו נמצאים ויתקין אותו על המקום.

לא תמיד אנו יכולים להגיע למוסך על מנת להתקין באוטו את המצברים של שנפ או של כל חברה אחרת. שירות שמביא אלינו הביתה את המצבר יכול לחסוך לנו הרבה זמן ועצבים.

מדובר בעניין של יעילות וזמן. הזמנת איש מקצוע נייד חוסכת לנו הרבה מאוד זמן שאותו ניתן לנצל לדברים חשובים אחרים.

חברות שונות נותנות זמן מענה שונה בהתאם לכמות הטכנאים שהם מחזיקים ולפריסה הגאוגרפית שלהם. החברות האמינות יותר יגיעו אליכם למקום שבו נמצא הרכב תוך זמן קצר יחסית – כשלושים דקות עד שעה.

סוגי מצברים שניתן להתקין

כאר מגיעים למצב בו צריכים להחליף מצבר, חשוב מאוד לבחור מצבר של חברה מוכרת ואמינה. ישנם מצברים שונים בשוק – לכל אחד יש יתרון אחר.

המצברים השונים הם בעלי עוצמת אמפר שונה. עוצמת המצבר תקבע כמה זמן יחזיק המצבר אותו התקנתם ברכב. ככל שהמצבר חזק יותר – מחירו עולה בהתאם. ישנם גם מצברים המתאימים לסוגים שונים של רכבים, ומומלץ לקבל ייעוץ מאיש המקצוע שעוזר לכם, בטרם מחליטים איזה מצבר להתקין ברכב.

המצברים הנפוצים ביותר הם המצברים של שנפ, מצברים של וולטה ושל ורטה. ניתן בהחלט לסמוך על המצברים של חברות אלו. חשוב לקבל תעודת אחריות מאיש המקצוע שמחליף לכם את המצבר, בין אם זה במוסך ובין אם מדובר באיש שירות שהגיע עד אליכם.

חשוב לוודא שאתם מקבלים תעודה חתומה ביחד עם המצבר, מאחר וזו יכולה למנוע תקלות לא נעימות בעתיד, במידה ומתברר שהמצבר לא תקין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here